A+ R A-

Latest

Ανακοίνωση για 4ο Αγώνα ΠΠΤΜ

PDF

amotoe logo

 

 

Ενημερώνουμε τους αθλητές των σωματείων μας ότι, ο αναβληθείς 4ος αγώνας του ΠΠΤΜ, θα διεξαχθεί στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, στις 13-14-15 Οκτωβρίου 2017, μαζί με τον 6ο προγραμματισμένο γι΄αυτήν την ημερομηνία αγώνα. Συνεπώς, ο 6ος αγώνας χαρακτηρίζεται διπλός. Το πρόγραμμα έχει ως εξής: Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017 ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές, Σάββατο 14 Οκτωβρίου 1ος αγώνας, Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2οςαγώνας. Το κόστος συμμετοχής είναι 200 ευρώ και απαγορεύονται οι ελεύθερες δοκιμές την Πέμπτη. Το 11ήμερο ισχύει από την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου.

 

Από την Γραμματεία της ΑΜΟΤΟΕ

 

1ο ENDUROCROSS ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2017

PDF

endurocross ioannina_1st_2017

 

 

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΟΣ   ΟΜΙΛΟΣ 

ΒΟΡΕΙΟΥ   ΕΛΛΑΔΟΣ  

 M.O.B.E.

         

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ  ΑΓΩΝΑ  ENDUROCROSS &  ΕΙΔΙΚΟΣ  ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΑΡΘΡΟ 1:   ΓΕΝΙΚΑ

-Το Αθλητικό Σωματείο M.O.B.E. Μετά από έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ  οργανώνει τον

  φιλικό αγώνα με την ονομασία 1ο ENDUROCROSS  ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ  2017.

 Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2017, στη τοποθεσία  ΑΣΦΑΚΑΣ του δήμου ΖΙΤΣΑΣ

του νομού ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με:

-τον αθλητικό νόμο 2725/99 και τις μετέπειτα τροποποιήσεις του

-τον παρόντα ειδικό κανονισμό

-τα  δελτία  πληροφόρησης  που τυχόν θα εκδοθούν.

 

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος: ΑΡΛΕΤΟΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Μέλη: ΚΑΜΑΤΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΚΟΤΣΑΣΑΒΒΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Πρόεδρος  Αγωνοδικών: ΠΡΕΝΤΖΑΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Αγωνοδίκες:

Μέλος: ΠΕΤΡΙΔΟΥ  ΣΜΑΡΑΓΔΑ

Αλυτάρχης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Τεχνικός Έφορος: ΕΥΡΙΛΑΟΣ  ΡΑΡΡΑΣ

Γραμματεία – Αποτελέσματα : ΠΕΡΣΑ ΣΜΥΡΗ

Παρατηρητής-Ελεγκτής: Ορίζεται από την ΑΜΟΤΟΕ

Ιατρός Αγώνα: INTERSALONICA

Πληροφορίες: amotoe.gr  ΑΡΛΕΤΟΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ 6909573100  (μόνο για έκτατη ανάγκη)

 

ΑΡΘΡΟ 2.   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη εγγραφών: ΔΕΥΤΕΡΑ  3  ΙΟΥΛΙΟΥ  2017

Λήξη εγγραφών:  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  14  ΙΟΥΛΙΟΥ  2017

Έλεγχος εξακρίβωσης: Κυριακή 16 ΙΟΥΛΙΟΥ  από 08:00 έως 09:30

Τεχνικός έλεγχος: Κυριακή  16 ΙΟΥΛΙΟΥ από 08:00 έως 09:30

Ενημέρωση αγωνιζομένων: Κυριακή 16 ΙΟΥΛΙΟΥ  ώρα 09:45 στον χώρο της πίστας.

Έναρξη  προκριματικών αγώνων: Κυριακή  16 ΙΟΥΛΙΟΥ  ώρα 10:00

Δημοσίευση αποτελεσμάτων: Κυριακή 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 10 λεπτά  μετά πέρας του κάθε αγώνα

Απονομή επάθλων: Κυριακή 16 ΙΟΥΛΙΟΥ  ώρα  μετά την λήξη του μεγάλου τελικού.

 

ΑΡΘΡΟ 3.   ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ

 Δικαίωμα συμμετοχής στον Αγώνα έχουν οι κάτοχοι ισχύοντος αθλητικού δελτίου της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε,

για το έτος 2017.

Για να λάβει μέρος κάποιος στον αγώνα πρέπει να δηλωθεί από το σωματείο του μέσω του διαδικτυακού συστήματος της ΑΜΟΤΟΕ. Το παράβολο συμμετοχής του αγώνα ορίζετε στα 50 ευρώ,  Οι εκπρόθεσμες συμμετοχές δηλώνονται και αυτές μέσω του συστήματος της ΑΜΟΤΟΕ και επιβαρύνονται με 20 ευρώ.Την ημέρα του αγώνα καμία συμμετοχή δεν γίνεται δεκτή.

Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, διαπιστωθεί από την οργάνωση ότι η μοτοσυκλέτα ή ο αθλητής δεν ανταποκρίνεται  στην δηλωθείσα κατηγορία, μετά από απόφαση των αγωνοδικών, η συμμετοχή θα μεταφέρεται υποχρεωτικά στην κατηγορία που πραγματικά ανταποκρίνεται.

 

ΑΡΘΡΟ 4.   ΑΓΩΝΕΣ

Οι αγώνες είναι τύπου ENDUROCROSS και θα διεξαχθούν προκριματικοί, ημιτελικοί, μικρός και μεγάλος τελικός. Οι προκριματικοί, οι ημιτελικοί και ο μικρός τελικός θα έχουν διάρκεια 10΄+ 1 γύρο και ο μεγάλος τελικός 15΄+ 1 γύρο. Σε κάθε σκέλος θα εκκινούν το ανώτερο 12 οδηγοί (σε group ανάλογα με τις συμμετοχές) και θα περνάνε οι 6 πρώτοι στο επόμενο σκέλος. Με αυτή τη διαδικασία στο τέλος θα καταλήξουν στη μπάρα για τον τελικό 12 οδηγοί και 1 οδηγός επιλογή της οργάνωσης. Όλοι οι οδηγοί που δε θα προκριθούν από τους ημιτελικούς στον τελικό θα κάνουν  1 ή 2 σκέλη διάρκειας 10+ 1 γύρο και οι 6 πρώτοι από κάθε σκέλος θα τρέξουν στον μικρό τελικό διάρκειας 12’+ 1 γύρο (12 οδηγοί στην εκκίνηση).

Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής.

Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.

 

 ΑΡΘΡΟ 5.   ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Οι κατηγορίες του αγώνα είναι οι εξής:

ΜΧΕ1  μοτοσυκλέτες έως 500κ.ε. 2Τ,και έως 650κ.ε 4Τ, αθλητές 15 ετών και άνω

 ΜΧΕ2  μοτοσυκλέτες έως 144κ.ε. 2Τ, αθλητές 14 ετών έως  16 ετών

 Τα φόντα και οι  αριθμοί  ελεύθερα

Στον αγώνα μπορούν να πάρουν μέρος μοτοσυκλέτες motocross, enduro

 

ΑΡΘΡΟ 6.   ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Ο αγώνας θα γίνει στην τοποθεσία ΑΣΦΑΚΑΣ  η οποία έχει μήκος 500μ,μέγιστο πλάτος10μ. και ελάχιστο  6,00 μ.

Το έδαφος  σε όλο της το μήκος είναι  σκληρό και περιέχει τεχνικά και φυσικά εμπόδια.

 

ΑΡΘΡΟ 7.   ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

- Οι αναβάτες (ή οι συνοδοί τους), που θα συμμετάσχουν στον αγώνα πρέπει να παρουσιαστούν με τις μοτοσυκλέτες τους  και το κράνος τους στον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα.

 

ΑΡΘΡΟ 8.   ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ

Η ενημέρωση των αγωνιζομένων, θα γίνει σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Η παρουσία των αγωνιζομένων αθλητών, κρίνεται απαραίτητη.

 

ΑΡΘΡΟ 9.   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ-ΕΠΑΘΛΑ

-Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνεται στον χώρο της πίστας (στην Γραμματεία του αγώνα) 10’ μετά το σήμα τερματισμού του κάθε σκέλους

Οι απονομές στους διακριθέντες θα γίνουν, όλες μαζί στο τέλος του ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ της Κυριακής και θα αφορούν τον αγώνα συνολικά.

 Η απονομή  του αγώνα θα γίνει  σύμφωνα και με την προκήρυξη.

 Τα έπαθλα που θα δοθούν είναι: Στον 1ο -2ο -3ο-4ο -5ο -6ο  κύπελλο, και σε όλους τους συμμετέχοντες  μετάλλια.

 

ΑΡΘΡΟ 10.    ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

-Οι ενστάσεις πρέπει να υποβάλλονται από τον ίδιο τον ενιστάμενο. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα.

 Το κόστος της ένστασης είναι ίσο με το παράβολο συμμετοχής, ενώ το κόστος της έφεσης είναι το διπλάσιο του παράβολου συμμετοχής.

 Οι ενστάσεις υποβάλλονται για αντικανονική συμμετοχή αθλητή το αργότερο 20 λεπτά μετά το πέρας του ελέγχου εξακρίβωσης.

κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση αυτών.

για τεχνικούς λόγους εντός 30 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα.

Κάθε αναβάτης είναι υπεύθυνος για την συμπεριφορά κάθε προσώπου που τον συνοδεύει ή έχει σχέση μαζί του άμεση ή έμμεση καθώς και τα μέλη της αγωνιστικής του ομάδας, κατά την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Προσοχή η όποια απαράδεκτη συμπεριφορά αυτών μπορεί να θέσει

τον αναβάτη σε κίνδυνο να δεχθεί ποινή αποκλεισμού.

 

ΑΡΘΡΟ 11.    ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ

Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής άδειας ΑΜΟΤΟΕ για το έτος 2017. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της ΕΕ γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της  χώρας τους μαζί με STARTING PERMISSION.

 

ΑΡΘΡΟ 12.    ΚΑΥΣΙΜΟ

Αυτό που πωλείται ελεύθερα στο εμπόριο και είναι προσιτό στον καθένα.

 

ΑΡΘΡΟ  13.     ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ

Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισμό και ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα σύμφωνα με το ασφαλιστήριο που έχει συνάψει στην ασφαλιστική εταιρία η ΑΜΟΤΟΕ.

 

ΑΡΘΡΟ 14.   ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσυκλέτες  στο τέλος του αγώνα   καθώς  και σε κάθε άλλη μοτοσυκλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη. Οι μοτοσικλέτες θα περιμένουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.

 

ΑΡΘΡΟ 15.   ΔΙΑΔΡΟΜΗ –ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .

Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού.(Βοήθεια ο οδηγός θα μπορεί να δεχθεί μόνο από άτομα της οργάνωσης )

Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS ή των pits  με τους κινητήρες σβηστούς  και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6κ.

 

ΑΡΘΡΟ 16.   ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Όλες οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 15 λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισμού είναι αποκλεισμός. Από την στιγμή που ο ένας αναβάτης καταλάβει μια θέση στην μπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει. Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 15΄΄ δευτερόλεπτα, αμέσως μόλις ολοκληρωθεί ο χρόνος των 15΄΄δευτερολέπτων εμφανίζεται πινακίδα με την ένδειξη 5΄΄ δευτερόλεπτα και μόλις συμπληρωθούν πλήρως αυτά, πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα. Από την στιγμή που οι αναβάτες ξεκινούν την διαδικασία εκκίνησης από την ζώνη αναμονής, οι μηχανικοί και οι βοηθοί των αναβατών απαγορεύεται να βρίσκονται στην μπάρα εκκίνησης.

ΑΡΘΡΟ 17.   ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Ο αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και η  επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως . Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση. Διακοπή του αγώνα μπορεί να γίνει με απόφαση του Αλυτάρχη και τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αγωνοδικών.

ΑΡΘΡΟ 18.    ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει με καρό σημαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει

1ο για τον προκριματικό  10 λεπτά + 1 γύρο

2ο για τον  ημιτελικό   10 λεπτά + 1 γύρο

3ο  για τον  μικρό τελικό  12 λεπτά + 1 γύρο

4ο για τον  μεγάλο τελικό   15 λεπτά + 1 γύρο

 

 Οι αναβάτες που περνούν την γραμμή τερματισμού και παίρνουν την σημαία πρέπει να

 μειώνουν την ταχύτητα τους. Η μη τήρηση του κανονισμού επιφέρει αποκλεισμό

 από τον αγώνα. Ο αγώνας παύει 5 λεπτά μετά την πτώση της σημαίας στον πρώτο αναβάτη.

 

 

Προκήρυξη MiniGP Cup 2017

PDF

amotoe logoaris as_2001_logo

 

 

Προκήρυξη MiniGP Cup 2017

 

Ακλόνητα σταθερός στην αναπτυξιακή του πορεία ο αθλητικός σύλλογος «ΑΡΗΣ» μετά από 4 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, ανακοινώνει την 5η έκδοση του θεσμού που ίδρυσε και καθιέρωσε, του MiniGP Cup 2017.

           

Για το MiniGP Cup 2017 θα διοργανωθούν 4 αγώνες, ως παρακάτω:

16        Ιουλίου             Αφίδνες            ΑΡΗΣ

10        Σεπτεμβρίου     Πάχη    ΑΡΗΣ

8          Οκτωβρίου       Αφίδνες            ΑΡΗΣ

 

Κατηγορίες – στοιχεία MiniGP Cup

Για το 2017 συνεχίζονται οι κατηγορίες MiniGP 1, MiniGP όπως έχουν καθιερωθεί (9-13  και 13-17ετών αντίστοιχα). Η κατηγορία KidGP διαφοροποιείται ηλικιακά  και θα αφορά πλέον στις ηλικίες 9-12 ετών ενώ θεσπίζεται η κατηγορία KidGP 1 για αθλητές 8-10 ετών. Ακόμα, εκτός της κατηγορίας MiniGP, τα ανώτατα ηλικακά όρια κάθε κατηγορία αυξάνονται κατά ένα έτος όταν πρόκειται για πρωτοεμφανιζόμενο αθλητή. Οσον αφορά στις κοπέλες, δεν ισχύουν τα ηλικιακά όρια, θα αγωνιστούν στην βέλτιστη για αυτές κατηγορία (όπως πάντα).

 

Όπως κάθε χρονιά, προκηρύσσεται και κατηγορία για αθλητές/τριες 18 ετών και άνω, η γνωστή από το 2015-2016 OPEN Pit Bikes.

 

Προκηρύσσεται κατηγορία, για αθλητές/τριες 18 ετών και άνω, με μοτοσυκλέτες  ενιαίου τύπου mini Supermoto,η γνωστή και από το παρελθόν IMR Cup.

 

Οσον αφορά στις μοτοσυκλέτες με τις οποίες θα αγωνισθούν οι αθλητές/τριες, παραμένουν οι τεχνικοί κανονισμοί όπως ίσχυσαν τα 2015-2016 (περισσότερα στην ιστοσελίδα του «ΑΡΗ» -www.aris.amotoe.gr)- και του θεσμού –www.minigp.gr-).

 

Κανονισμοί - Βαθμολόγηση

Για την διεξαγωγή των αγώνων θα ακολουθηθεί, γενικώς, οι κανονισμοί των αγώνων Supermoto με στοιχεία των αγώνων Ταχύτητας, όπως έγινε και τα 2013,‘14,‘15, ’16  με δοκιμές και αγώνες σε 1 ημέρα.

Μετρούν όλοι οι αγώνες στον θεσμό με την κλασική βαθμολόγηση της ΑΜΟΤΟΕ.

Θέση:

1η  25  4η  13  7η   9   10η  6  13η  3

2η  20  5η  11  8η   8   11η  5  14η  2

3η  16  6η  10  9η   7   12η  4  15η  1

 

 

Τεχνικός Κανονισμός - MiniGP Cup

PDF

aris as_2001_logo

 

 

Τεχνικός Κανονισμός - MiniGP Cup

 Published: 14 May 2015

Ο παρακάτω Κανονισμός ισχύει από 22 Απριλίου 2017

Α. MiniGP & MiniGP 1

  • Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) με πλαίσιο χαλύβδινο ή αλουμινίου, με τροχούς 12’’ (προαιρετικά 10’’, υποχρεωτικά 10’’ για MGP1).
  • Κινητήρας μονοκύλινδρος:
  1. oMiniGP1: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 70-130κ.ε. 2τ αερόψυκτος 50-90κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 50 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
  2. oMiniGP: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 90-160κ.ε. 2τ αερόψυκτος 75-125 κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 70 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
  • Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ η ψεκασμός διαμέτρου:
  1. oMiniGP1: έως 24 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,
  2. oMiniGP : έως 28 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,

1. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κιβώτιο ταχυτήτων έως 5 σχέσεων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς (υποχρεωτικά υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός)
  • Ανάρτηση εμπρός και πίσω
  • Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευράχωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο.
  • Εμφανείς
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες).
  • Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Εργοστασιακή ανάρτηση εμπρός, οι εσωτερικές αλλαγές σε αποσβεστήρες/ελατήρια επιτρέπονται.
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,5 χλστ τουλάχιστον.

2. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους, Τηλεμετρία
  • Ηλεκτρονικά βοηθητικά συστήματα abs, tractioncontrol, wheeliecontrol, ελέγχου αναρτήσεων.
  • Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (quickshifter)
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

3. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)
  • Σώμα ανάρτησης (αμορτισέρ) πίσω οποιουδήποτε κατασκευαστή/τύπου

Β. KidGP & KidGP 1

  • Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) οι οποίες έχουν τροχούς 6,5’’, αερόψυκτο κινητήρα κυλινδρισμού έως 40 κ.εκ. (2Τ) ή έως 90 κ.εκ.(4Τ), τροχούς 6,5’ και ελάχιστο βάρος 19 κ.

1. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κινητήρα αερόψυκτο (με 2 βαλβίδες οι 4Τ)
  • Περιοριστικό δακτύλιο στην εξαγωγή καυσαερίων Ø 12 χλστ (10 χλστ. για την KidGP 1), πλάτους 3χλστ τουλάχιστον, σε απόσταση 50 χλστ το μέγιστο από την επιφάνεια του κυλίνδρου ή την βαλβίδα εξαγωγής (για κινητήρα 4Τ)
  • Φυγοκεντρικό συμπλέκτη χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε μεριά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο
  • Εμφανείς
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή σχοινάκι ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες).
  • Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,0 χλστ τουλάχιστον.
  • Ελεύθερη επιλογή κατασκευαστή/τύπου.

2. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους
  • Τηλεμετρία
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

3. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)

Γ. IMR CUP

  • Δεδομένου ότι πρόκειται για θεσμό με σκοπό να αναδείξει τις οδηγικές ικανότητες και το ταλέντο των αθλητών/τριών, οι συμμετέχοντες/ουσες αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες «ενιαίου» τύπου. Οι μετατροπές που επιτρέπονται στις μοτοσυκλέτες έχουν μοναδικό την βελτίωση της λειτουργίας τους σε συνθήκες αγώνα και όχι την αύξηση της ιπποδύναμης.
  1. 1.Στον θεσμό IMR CUP επιτρέπεται να πάρουν μέρος μόνο οι μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή IMR και πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα COPA, CORSE, SUPERCORSE & MINIGP με τροχούς 12 ιντσών. Επιτρέπεται η αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης, η αλλαγή του εργοστασιακού καρμπιρατέρ με άλλου κατασκευαστή διαμέτρου έως 28 χλστ.
  2. 2.Επιτρέπεται η ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής του κινητήρα. Επιτρέπεται η αλλαγή των ελατηρίων των βαλβίδων.
  3. 3.Οποιαδήποτε άλλη μετατροπή πέραν αυτών που περιγράφονται παραπάνω, απαγορεύεται.

Δ. ΓΕΝΙΚΑ

Με μοναδικό σκοπό την διατήρηση του κόστους των μοτοσυκλετών χαμηλά οι συμμετέχοντες των κατηγοριών MiniGP(1), με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα, μετά από σχετική ένσταση για αθέμιτο ανταγωνισμό, υποχρεούνται να πωλήσουν την μοτοσυκλέτα τους στον ενιστάμενο στην ανώτατη τιμή των 3.000 € (5.000€ για μοτοσυκλέτα Honda NSF).

Οι αθλητές/τριες, αν τους ζητηθεί, υποχρεούνται να μπορούν να παρουσιάσουν εγχειρίδιο ιδιοκτήτη (ownersmanual) ή εργοστασιακό φυλλάδιο παρουσίασης (prospectus) της μοτοσυκλέτας με την οποία αγωνίζονται.

Σε περίπτωση διεξαγωγής αγώνων και με άλλες κατηγορίες, τεχνικά, οι μοτοσυκλέτες των αθλητών/τριων πρέπει να συμβαδίζουν με τις παραπάνω και κάθε σχετικό θα αναφέρεται στον Αντίστοιχη προκήρυξη ή στον Ειδικό Κανονισμό αγώνα.

Ε. Αριθμοί συμμετοχής

  • Οι αριθμοί συμμετοχής πρέπει να είναι ευανάγνωστοι, το φόντο να εκτείνεται για τουλάχιστον 3 εκατ περιφερειακά των αριθμών, να αποτελεί ενιαίο σύνολο και να είναι απάλλαγμένο από κάθε σήμα.
  • Ο εμπρόσθιος αριθμός συμμετοχής πρέπει να έχει ύψος 140 χλστ τουλάχιστον

ΣΤ. Εξοπλισμός - Ενδυση

  • Οι αθλητές/τριες όλων των κατηγοριών του MiniGP Cup πρέπει να φορούν, κράνος fullface (προδιαγραφών ECE 22-05 (P), JIST 8133, SNELLM 2010), σωστά προσδεδεμένο, ολόσωμη φόρμα, (επιτρέπεται διαιρούμενη μόνο αν το πάνω μέρος προσδένεται ασφαλώς -π.χ. καλό φερμουάρ- με το κάτω), δερμάτινες μπότες μοτοσυκλέτας ύψους 180 χλστ τουλάχιστον (150χλστ για την KidGP), δερμάτινα γάντια με πρόβλεψη προστασίας από τριβή σε άσφαλτο.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ : Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro στα ΓΡΕΒΕΝΑ!

PDF

we grevena_2017_1

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ                                                                                                                              23/6/2017

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro στα ΓΡΕΒΕΝΑ!

Το 3ήμερο 31 Ιουνίου και 1-2 Ιουλίου, θα φιλοξενηθεί στα Γρεβενά αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro, που αποτελεί τον 5o γύρο του δυνατότερου πρωταθλήματος! Ο αγώνας, που δεν ήταν προγραμματισμένος για την χώρα μας, προέκυψε έπειτα από ακύρωση του αγώνα της Σλοβακίας, βάζοντας την ΑΜΟΤΟΕ σε έναν αγώνα ταχύτητας έπειτα από την πρόταση του διεθνούς Promoter, στο «να βρει λύση»!

Μαθημένη(οι) στα δύσκολα, το αθλητικό Σωματείο Μ.Ο.Γ. ανέλαβε για μια ακόμη φορά να εκπροσωπήσει την χώρα μας, και βασιζόμενο στην περσινή εμπειρία του, οργανώνει σε ένα πολύ περιορισμένα χρονικό διάστημα έναν αγώνα υψηλών προδιαγραφών όπως αρμόζει στην περίπτωση.

Οι 60 καλύτεροι αναβάτες του κόσμου, σε όλες τις κατηγορίες, θα απολαύσουν λοιπόν έναν αγώνα απαιτητικό και πανέμορφο, που θα γίνει σε 3 κύκλους των 70 χιλιομέτρων και θα περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές: Την Enduro μήκους 7 χιλιομέτρων, την Motocross μήκους 5 χιλιομέτρων στην περιοχή «Πατώματα», στο 4ο χλμ. Γρεβενών – Καλαμπάκας και φυσικά την Extreme στην Γέφυρα του Ποταμού Βενέτικου που θα είναι η θεαματικότερη φυσική Extreme ειδική διαδρομή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα! Ανάμεσά τους, θα συμμετέχει και ο Βασίλης Σιαφαρίκας, ο πλέον καταξιωμένος Έλληνας αναβάτης, που «εντός έδρας» θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του.

Δίπλα σε «παγκόσμιους», πολλοί Έλληνες αθλητές θα έχουν την δυνατότητα να συμμετάσχουν στον παράλληλο εθνικό αγώνα, στις ίδιες διαδρομές και ίδιες προδιαγραφές, με το συμβολικό κόστος των 150€. Οι συμμετοχές μπορούν να δηλωθούν μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα της αμοτοε, στο www.e-amotoe.gr. Επισυνάπτεται ο Ειδικός Κανονισμός.

Την Παρασκευή το απόγευμα, θα γίνει στο χώρο «Αχίλλης» (όπου και το Park-Ferme) το παραδοσιακό Super Test, σε μια θεαματική Ειδική Διαδρομή εντός πόλης, όπου οι αγωνιζόμενοι ανά ζευγάρια ανταγωνίζονται man to man προσφέροντας ένα μοναδικό θέαμα.

Σας περιμένουμε στο απόλυτο θέαμα της χρονιάς στο χώρο του Enduro.

Ευχαριστούμε και τους χορηγούς του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro που είναι η ΥΑΜΑΗΑ Motodynamics, η KTM SEE, η Honda Red Riders, το ΥΑΜΑΗΑ Worksbike Racing, η TM Racing Hellas, την ΙΝΑ Tech MX και το Emporio Carrer.

Γραφείο Τύπου κι επικοινωνίας ΑΜΟΤΟΕ

 

ENDURO ΠΙΝΔΟΥ 2017 ΓΡΕΒΕΝΑ 1-2/7/2017

PDF

we grevena_2017_1

 

 

ENDURO ΠΙΝΔΟΥ 2017 ΓΡΕΒΕΝΑ 1-2/7/2017

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη συμμετοχών Δευτέρα 21 Ιουνίου  2017.

Λήξη συμμετοχών  Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017, ώρα 24:00.

Τεχνικός έλεγχος

 Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017 ώρα  14:30 έως 15:30.

Δημοσίευση συμμετοχών

 Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017 και ώρα 21:00.

 

ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ

α)  Παρασκευή  30 Ιουνίου 2017 ώρα 18:00 Super Test (Prologue) (Προαιρετικά η συμμετοχή).

Η κατάταξη στην  Super Test καθορίζει και την σειρά εκκίνησης.

β)  Σάββατο 1 Ιουλίου 2017 αμέσως μετά την εκκίνηση του Παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Η εκκίνηση του αγώνα θα γίνει από την  Περιοχή «Αχίλλης».

Δημοσίευση αποτελεσμάτων: Κυριακή 1 (μία) ώρα μετά την λήξη των αγώνων.

Απονομές επάθλων: Κυριακή μισή ώρα μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων.

 

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος: Γιώτας Παναγιώτης .

Μέλη:  Κατερίνα Μαρέσιου, Θάνη Βαγενά

ΣΤΕΛΕΧΗ

Αλυτάρχης: Αθανασουλόπουλος Δημήτρης

Πρόεδρος Αγωνοδικών: Λαφογιάννης Νικόλαος

Αγωνοδίκες: Νίκος Κοκκόλης - Χρήστος Καραμιχαηλίδης

Τεχνικοί έφοροι: Γερόπουλος Πέτρος

Γραμματεία αγώνα: Λάμπρου Έφη, Πασχαλίδη Κατερίνα.

Έκδοση αποτελεσμάτων : Infomega

ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ: ορίζεται από την INTERSALONIKA

 

ΑΡΘΡΟ 1 - ΓΕΝΙΚΑ

Το αθλητικό σωματείο Μ.Ο.Γρεβενών μετά από έγκριση της Α. ΜΟΤ. Ο. Ε. διοργανώνει τον   αγώνα ENDURO ΠΙΝΔΟΥ 2017.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με

- Τον αθλητικό νόμο 2725/99 και τις μετέπειτα τροποποιήσεις του.

 -Τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

 -Τον γενικό κανονισμό αγώνων Enduro της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε.

 -Τον τεχνικό κανονισμό αγώνων Enduro.

 -Tον παρόντα ειδικό κανονισμό.

 -Τα πληροφοριακά δελτία που αφορούν τον αγώνα.

 

ΑΡΘΡΟ2 - ΑΠΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ - ΕΙΔΙΚΕΣ

Περιγραφή – Διάρκεια – Σήμανση – Ανεφοδιασμοί

ΧΩΡΟΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ: Το park ferme του αγώνα θα είναι στην Περιοχή «Αχίλλης» της πόλης των Γρεβενών.

Η εκκίνηση και ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθούν στην Περιοχή «Αχίλλης».

 

ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Η διαδρομή του αγώνα είναι κυκλική και το συνολικό μήκος είναι μήκος 204 χλμ. και ολοκληρώνεται μετά από 3 κύκλους των 68 χλμ , για όλες τις κατηγορίες, εκτός της ΕW η οποία θα ολοκληρώνεται σε ένα γύρο.

Ειδικές Διαδρομές: Στην περιοχή «Πατώματα», 4ο χλμ. Γρεβενών – Καλαμπάκας  και η Extreme στην Γέφυρα του Ποταμού Βενέτικου.

Οι ειδικές θα είναι 3 σε κάθε κύκλο, η πρώτη τύπου moto cross, με μήκος 5,0χλμ. Η δεύτερη Ειδική τύπου Extreme, 2χλμ. μήκους, και η τρίτη τύπου Enduro μήκους 7 χλμ.

Δύο Σ.Ε.Χ. σε κάθε κύκλο

-Κορδέλες στις ειδικές διαδρομές, διαφορετικό χρώμα αριστερά – δεξιά.

-Δείγματα των σημάτων που θα χρησιμοποιηθούν στον αγώνα είναι σε εμφανές σημείο στον χώρο της εκκίνησης και είναι τυποποιημένα από την Α. ΜΟΤ. Ο. Ε.

 

ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ

Στους σταθμούς των Σ.Ε.Χ.

 

ΑΡΘΡΟ 3 - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Οι κατηγορίες του αγώνα είναι οι εξής:

Enduro 2017

EGP

Κατηγορία Γενικής Κατάταξης. Συμμετέχουν όλοι οι αθλητές των κατηγοριών Ε1, Ε2, Ε3, ΕN, ΕS. Βαθμολογούνται οι 15 πρώτοι αθλητές.

E1

Μοτοσυκλέτες δίχρονες έως 150 κ.ε. και τετράχρονες έως 250 κ.ε.

Μαύρο φόντο - Λευκοί αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 1)

E2

Μοτοσυκλέτες δίχρονες από 175 κ.ε. έως 250 κ.ε. και τετράχρονες από 270 κ.ε. έως 450 κ.ε.

Κόκκινο φόντο - Λευκοί αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 2)

E3

Μοτοσυκλέτες δίχρονες από 270 κ.ε. έως 500 κ.ε. και τετράχρονες από 475 κ.ε. έως 650 κ.ε.

Κίτρινο φόντο - Μαύροι αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 3)

EN

Ενιαία ηλικιακή κατηγορία. Συμμετέχουν οι γεννηθέντες από/και, το 1994 και μετά.

Πράσινο φόντο - Λευκοί αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 4)

EYouth

Αθλητές κάτοχοι διπλώματος οδήγησης Α1, με μοτοσυκλέτες που οδηγούνται με αυτό το δίπλωμα, γεννηθέντες από/και το 1997 και μετά οι οποίοι βαθμολογούνται και στην κατηγορία ΕΝ

ES

Ενιαία ηλικιακή κατηγορία. Συμμετέχουν οι γεννηθέντες από/και το 1975 και πριν. Η κατηγορία ES κάνει κανονικά όλο τον αγώνα.

Μπλε φόντο - Λευκοί αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 5)

EW

Κατηγορία Γυναικών. Ανεξαρτήτου κυβισμού. Ρόζ φόντο - Μαύροι αριθμοί. (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 6).

Η κατηγορία EW κάνει έναν γύρο .

E Σωματείων

Κατηγορία Σωματείων. Συμμετέχουν τα Αθλητικά Σωματεία της ΑΜΟΤΟΕ με όλους τους συμμετέχοντες αθλητές τους. Κατατάσσονται βάση του συνόλου των ποινών όλων των αθλητών του Σωματείου, σε όλες τις κατηγορίες.

 

ΑΡΘΡΟ 4 - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 150 ευρώ.

Στο παράβολο συμμετοχής συμπεριλαμβάνεται η ασφάλιση του αθλητή.

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα για τον συμμετέχοντα πλήρη αποδοχή και γνώση του ειδικού κανονισμού όσο και του γενικού κανονισμού.

Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης πριν την εκκίνηση, διαπιστωθεί από την οργάνωση ότι η μοτοσυκλέτα δεν ανταποκρίνεται στην δηλωθείσα κατηγορία, μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση των αγωνοδικών, θα μεταφέρεται υποχρεωτικά στην κλάση που πραγματικά ανταποκρίνεται.

 

ΑΡΘΡΟ 5 - ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να φέρουν την : άδεια οδήγησης - δίπλωμα - ασφάλεια της μοτοσυκλέτας σε ισχύ. (Απαγορεύονται αυστηρά οι φωτοτυπίες των παραπάνω εντύπων).

 Ο τεχνικός έλεγχος εξακρίβωσης θα ανοίξει

 Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017 ώρα  14:30 έως 15:30.

Η κατάταξη στην  Super Test καθορίζει και την σειρά εκκίνησης.(Προαιρετικά η συμμετοχή).

1) Φώτα τα οποία τίθενται σε λειτουργία από τον κινητήρα

2) Ελαστικά με βάθος πέλματος τουλάχιστον 5 χιλιοστά εναρμονισμένα με τους κανονισμούς της FIM

3) Φόντα και νούμερα σύμφωνα με τον παρόντα κανονισμό.

4) Καλά στερεωμένα πλαστικά και περιφερειακά

5) Σταντ

6) Μπαράκι (σφουγγαράκι τιμονιού)

7) κοντέρ.

8) Οπίσθιο φτερό με λασπωτήρα με επικολλημένο το πλαστικοποιημένο αντίγραφο της πινακίδας κυκλοφορίας επάνω του σε περίπτωση που δεν φέρει την γνήσια πινακίδα.

9) Προστατευτικό γραναζιού κίνησης

10) Ολόκληρες μανέτες (με μπίλιες) εκτός της περίπτωσης των σφικτών προστατευτικών με μέταλλο (barkbusters).

11) Εξοπλισμός προστασίας αναβάτη αποτελούμενος από: θώρακα, επιγονατίδες, μπότες και κράνος προδιαγραφών ECE 22.05 ή αντίστοιχων.

12) Ηχομέτρηση μοτοσυκλέτας.

Τυχόν παρέκκλιση από τα απαιτούμενα συνεπάγεται αποκλεισμό από τον αγώνα.

Επίσης κατά την περίπτωση που κάτι διαφύγει από την προσοχή του τεχνικού εφόρου δεν σημαίνει ότι γίνεται δεκτή. Ο αγωνιζόμενος φέρει ακέραιη την ευθύνη του.

 

ΑΡΘΡΟ 6 - Κ.Ο.Κ.

Όλα τα οχήματα που συμμετέχουν στον αγώνα πρέπει να καλύπτουν τις σχετικές διατάξεις του Κ.Ο.Κ. και οι συμμετέχοντες υποχρεούνται στην τήρηση των διατάξεων οδικής κυκλοφορίας του Κ.Ο.Κ.

Εφόσον μάλιστα αγωνιζόμενος βρεθεί παραβάτης του Κ.Ο.Κ. ο συμμετέχων θα υποστεί περαιτέρω πειθαρχικό έλεγχο.

 

ΑΡΘΡΟ 7 - PARK FERME

Ο χώρος του park ferme θα βρίσκεται στην Περιοχή Αχίλλης.

Θα είναι περιφραγμένος και φυλασσόμενος ώστε να εμποδίζεται η είσοδος σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

Στον χώρο του parkferme απαγορεύονται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα τα κάτωθι:

1) Να θέτουν σε λειτουργία τον κινητήρα τους.

2) Να αγγίζουν την μοτοσυκλέτα άλλου αναβάτη ή και την δικιά τους εκτός από την στιγμή της εισόδου-εξόδου όπου και την σπρώχνουν.

3) Το κάπνισμα.

4) Η παραμονή στον χώρο πέραν του επιτρεπτού.

Τα ίδια ισχύουν και κατά την διάρκεια που οι μοτοσυκλέτες θα επιτηρούνται μετά τον τερματισμό.

 

ΑΡΘΡΟ 8 - ΕΚΚΙΝΗΣΗ

-Η εκκίνηση θα δοθεί από την Περιοχή Αχίλλης.

Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται η επίσημη ώρα Ελλάδος και δεν υπάρχει δυνατότητα ενστάσεως επί αυτής.

Η εκκίνηση θα δίνεται ανά χρονικό διάστημα ενός λεπτού. Σε κάθε λεπτό θα εκκινούν δύο αναβάτες. Αν αναβάτης φθάσει στην γραμμή εκκίνησης με καθυστέρηση μεγαλύτερη του ενός λεπτού θα παίρνει 60 βαθμούς ποινής για κάθε λεπτό. Μέσα σε ένα λεπτό από το σήμα εκκίνησης κάθε αναβάτης πρέπει να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα του και να περάσει μια δεύτερη γραμμή που βρίσκεται 20 μέτρα μετά την γραμμή εκκίνησης χρησιμοποιώντας μόνο την δύναμη του κινητήρα του. Σε αντίθετη περίπτωση χρεώνεται με 10 βαθμούς ποινής. Στον σταθμό της αφετηρίας δεν θα επιτραπεί ανοχή στην άφιξη.

 

ΑΡΘΡΟ 9 - ΣΕΙΡΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η σειρά της εκκίνησης του Πρωταθλήματος, θα ανακοινωθεί το Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017, μετά το τέλος της Super Test.

 

ΑΡΘΡΟ 10 - ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

- Ο τερματισμός θα γίνει στο χώρο της εκκίνησης και κατά τον τερματισμό του αγώνα δεν θα ισχύσει ποινή προ πορείας, παρά μόνο αργοπορίας. Αμέσως μετά οι μοτοσυκλέτες θα παραμείνουν στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης μέχρι το τέλος της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων. Οι οδηγοί που δεν θα κατευθυνθούν αμέσως στον χώρο του parkferme θα αποκλείονται από τον αγώνα.

 

ΑΡΘΡΟ 11 - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ

Θα γίνει ενημέρωση των αγωνιζομένων όσον αφορά την φύση και τις δυσκολίες της διαδρομής 30 λεπτά μετά το τέλος του τεχνικού ελέγχου της κάθε ημέρας.

 

ΑΡΘΡΟ 12 - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ-ΕΠΑΘΛΑ

-Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει στην Γραμματεία του αγώνα χώρο εκκίνησης & τερματισμού και τα προσωρινά αποτελέσματα θα οριστικοποιούνται 30 λεπτά μετά την ανακοίνωσή τους. Θα ακολουθήσει η απονομή των νικητών στον ίδιο χώρο.

Τα έπαθλα που θα δοθούν είναι:

Στον 1ο-2ο-3ο κάθε κατηγορίας κύπελλο.

Στον 4ο-5ο-6ο κάθε κατηγορίας μετάλλιο.

 

ΑΡΘΡΟ 13- ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

-Οι ενστάσεις πρέπει να υποβάλλονται από τον ίδιο τον ενιστάμενο. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα.

Το κόστος της ένστασης είναι ίσο με το δικαίωμα συμμετοχής, ενώ το κόστος της έφεσης είναι το διπλάσιο του παράβολου συμμετοχής.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται:

-για αντικανονική συμμετοχή αθλητή το αργότερο 30 λεπτά μετά το πέρας του ελέγχου εξακρίβωσης.

-κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση αυτών.

-για τεχνικούς λόγους εντός 30 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα στην Γραμματεία του αγώνα. Περιπτώσεις αθλητών που δεν αναφέρονται εγκαίρως δεν θα εξετάζονται, ανεξαρτήτως περιπτώσεως.

 

ΠΡΟΣΒΑΣΗ

Οι ειδικές Διαδρομές βρίσκονται στην Περιοχή «Πατώματα», 4o χλμ. Γρεβενών - Καλαμπάκας και η Extreme στην Γέφυρα του Ποταμού Βενέτικου.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. Γιάννης 6949272582-6932302635

we grevena_2

Σελίδα 1 από 87

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c