A+ R A-
19
Νοε
2013

Πανελ. Πρωτάθλημα Ταχύτητας, 5ος αγώνας, 17 Νοεμβρίου, Τρίπολη

PDF

Champions2013low Αυλαία με μοναδικές στιγμές !!!

Έναν αγώνα για γερά νεύρα, έναν αγώνα που ανέβασε την αγωνία στο κατακόρυφο απόλαυσαν, πραγματικά, όλοι, θεατές, αθλητές, σωματεία και ομάδες το περασμένο Σαββατοκύριακο, στην κλασσική και πλέον φιλόξενη για τους θεατές πίστα στο αεροδρόμιο της Τρίπολης.

Ακόμα και ο ήλιος ήθελε να παρακολουθήσει τις εξελίξεις και έκανε Start OPEN low 1λαμπρή την παρουσία του ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την θερμοκρασία και συμβάλλοντας και αυτός στις άψογες συνθήκες του αγώνα.

Kremalas after crash1lowΗταν δε, προφανώς, τέτοια η «ζέση» του πρωτοπόρου της βαθμολογίας στην κατηγορία ΟΡΕΝ Σταύρου Κρεμάλα (ΛΕΔΙΛΑ, Yamaha) που όρμησε στον πρώτο γύρο και …έπεσε (!), μην μπορώντας να συνεχίσει (τραυματισμός, όχι πολύ σοβαρός ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα στον Θανάση Βέλλιο ( Αρτεμις, Honda) για να κατακτήσει αυτός τον τίτλο. Βέλλιος που ακολουθούσε σε μικρή απόσταση το «τρενάκι» που πάλευε για την νίκη «τρενάκι» αποτελούμενο από τον Τάσο Σπερελάκη (Αρτεμις, Yamaha), τον Γιώργο Δαραμούση (ΛΕΜΟΤ, Honda 600cc!!) και τον Γιάννη Ζεμπίλα (Ομάδα Sperelakis Daramousis65, Honda). Ο Βέλλιος έκανε την έκπληξη και ….έπεσε και αυτός όντας 5ος (χρειαζόταν μια 6η θέση για να πάρει τον τίτλο), και συνέχισε μένοντας όμως στην 9η θέση) ενώ μπροστά ο Γιάννης Ζεμπίλας έκανε την επίθεσή του και έφερε την νίκη στην Καλαμάτα γράφοντας ιστορία (1η του νίκη, 1η και για την Καλαμάτα) όλα αυτά μπροστά στα μάτια του Κρεμάλα που κέρδισε τελικά τον τίτλο όντας τραυματισμένος θεατής !!!

Αντίστοιχα, συγκλονιστικές οι εξελίξεις και στην κατηγορία Racing όπου 3 αθλητές διεκδικούσαν τον τίτλο (Ανδρέας Λεφέβρ, Λάμπρος Start Racing 1Τσώκος, Γιωργος Κίτσος, με αυτή την σειρά). Οι 3 φάνηκε άμεσα ότι θα διεκδικούσαν τα πάντα (τίτλο, νίκη, άνοδο στο βάθρο) μέχρι τον τελευταίο γύρο όπου και παίχτηκαν όλα, και μάλιστα στην τελευταία στροφή. Ο Κίτσος (ΦΙΑΜ) ήταν επικεφαλής με τον Τσώκο (ΛΕΜΟΤ) στον τροχό του και τον Λεφέβρ λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο πίσω να παρακολουθεί και να βλέπει τον Τσώκο να περνάει στα φρένα τον Κίτσο και να οδεύει για νίκη-τίτλο με τον Κίτσο, να αντεπιτίθεται, μέσα στην στροφή (!) στον Τσώκο και να ξαναπερνάει μπροστά για να πάρει την νίκη και την «δευτεριά» του πρωταθλήματος (ισοβάθμισε με τον Τσώκο) μπροστά στα μάτια του Λεφέβρ που δεν Lefevr Interv laughlowπίστευε τον τρόπο με τον οποίο κατέκτησε το 1ο του πρωτάθλημα στην κατηγορία που συμμετέχει περισσότερα από 20 χρόνια. Ωραία εμφάνιση του Στράτου Χρονόπουλου (ΛΕΜΟΤ, Honda) στην 4η θέση με μικρότερη μοτοσυκλέτα.

Χρειάστηκε να επιστρατεύσει όλη του την εμπειρία και αναμφισβήτητη ταχύτητα ο ήδη πρωταθλητής των Supersport Σάκης Συνιώρης (ΛΕΜΟΤ, Honda) αφού ο ανεβασμένος Σωτήρης Μπεγνής (ΑΡΗΣ, Yamaha) οδήγησε την κούρσα για 10 γύρους, και μάλιστα, όταν ο Mpegnis SiniorisΣυνιώρης τον προσπέρασε, αντεπιτέθηκε και ξαναπέρασε μπροστά για να ξαναδεί όμως τον Συνιώρη να τον ξαναπερνά και να φτιάχνει μια διαφορά ασφαλείας την οποία άφησε να εξασθενίσει προς το τέλος. Πολύ όμορφη ήταν και η τριπλή μονομαχία των Παναγιώτη Κουζή (ΛΕΜΟΚΑ, Honda), Γιάννη Τζωρτζόπουλου (ΛΕΜΟΤ, Honda) και Τάσου Σπερελάκη (Αρτεμις, Yamaha) για την 3η θέση, για την οποία όρμησε ο σταθερά βελτιούμενος (πολυπρωταθλητής του Motocross) Κουζής αλλά έκανε το λάθος (πτώση, ανώδυνη) με τον, πολυπρωταθλητή των 125 Racing, Τζωρτόπουλο να χρησιμοποιεί την άφθονη εμπειρία του και παίρνει την 3η θέση από τον φέρελπι Aponomi SupersportlowΣπερελάκη, επιστρέφοντας στο βάθρο των Supersport μετά από αρκετό καιρό.

Start STK RBlowΟδηγώντας ταχύτατα όλο το διήμερο, ο Αριστείδης Γκιζίνος (ΦΙΑΜ, Yamaha) δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα στην πορεία του για την 2η, συνεχόμενη, νίκη του Spiliotis wheelielowστην κατηγορία Superstock/Superbike έχοντας πίσω του τον απίστευτο Μιχάλη Σπηλιώτη (ΛΕΜΟΤ, Yamaha) που κατέκτησε την 2η θέση και μαζί της την τιμητική 3η θέση του πρωταθλήματος ενώ η μονομαχία για την άνοδο στο βάθρο ανάμεσα στον Φώτη Τσαλίκη (Αρτεμις, Honda) και στον νεαρότατο Γιώργο Παπασταύρου (ΛΕΜΟΤ, Ducati), Gizinoslowέληξε, με οριακή διαφορά υπέρ του Τσαλίκη. Με ιδιαίτερα μεθοδικό και μετρημένο αγώνα, ο περσινός Markesinis crashlowπρωταθλητής της κατηγορίας, ο Λευτέρης Πίππος (ΑΡΗΣ, ΚΤΜ) τερμάτισε 6ος και εξασφάλισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του στην "μεγάλη" κατηγορία.

Τον αγώνα διοργάνωσε η ίδια η Αθλητική ΜΟΤΟΕ «με κύριο άξονα την διατήρηση του ηθικού δικαιώματος των αθλητών να διεκδικήσουν τον τίτλο ή/και τις θέσεις που προσδοκούν» όπως έλεγε η σχετική ανακοίνωση μετά τις εξελίξεις που δημιούργησαν αδυναμία ολοκλήρωσης του Πρωταθλήματος όπως είχε προγραμματιστεί. Την προσπάθεια αυτή υποστήριξε ο Δήμος Τρίπολης, η Περιφερειακή ενότητα Αρκαδίας, η Ομάδα Διάσωσης Αρκαδίας, το Red Bull και αρκετά σωματεία όπως, η ΑΜΛΕΧαλκίδας, ο ΑΡΗΣ, η ΕΔΟ, η ΦΙΛΜΑργολίδας, η ΦΙΑΜ, η Ομάδα 65, και οι ΛΕΜΟΚΑ, ΑΟΛΜΟ, ΛΕΜΟΘΕ, ΑΜΟΣ για την προβολή του αγώνα στις περιοχές τους.

Αποτελέσματα στο sportstiming.gr, τελική βαθμολογία στο amotoe.gr

Ευχαριστούμε τον bikeit.gr για τις φωτό. Περισσότερες φωτό από τον Σάββα Κουρίδη σε λίγες ώρες ενώ τις επόμενες ημέρες (λίγες) θα κυκλοφορήσει το επίσημο video του αγώνα.

 Psihogios RB

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c