A+ R A-
26
Σεπ
2013

3ο Κύπελλο Cirquit ΜΟΘ, Ν.Ρύσιο, 15 Σεπτεμβρίου Δελτίο Τύπου

PDF

DSC 1377Ο τρίτος αγώνας για το Κύπελλο Cirquit 50-300cc προσέλκυσε όπως και οι προηγούμενοι το ενδιαφέρον του κοινού που κατέκλυσε το DRIVE PARK για να παρακολουθήσει τις ...αριστερόστροφες μονομαχίες των αναβατών! Δεν έλειψαν οι πτώσεις, ούτε και οι μονομαχίες σώμα με σώμα, κάτι απόλυτα φυσιολογικό όταν μιλάμε για cirquit παπιών, vespa και scooter!
Ο καιρός ήταν ο καταλληλότερος που θα μπορούσε να υπάρξει βοηθώντας τον οργανωτή Μ.Ο.Θ. σε μία ακόμη άριστη διοργάνωση. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά τις δύο πτώσεις των Καραγιαννίδη και Ταλιουρίδη (αμφότερες στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά των κατηγοριών scooter και Vespa αντίστοιχα) τα δύο ασθενοφόρα επιλήφθηκαν άμεσα (και οι δύο αναβάτες μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο χωρίς να έχουν υποστεί τραυματισμό) και η
20λεπτη καθυστέρηση δεν επηρέασε το ωράριο του αγώνα. Η φορά της πίστας ήταν για πρώτη φορά αριστερόστροφη δημιουργώντας μία νέα πρόκληση στους αγωνιζόμενους αφού κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τις νέες αγωνιστικές γραμμές και τα σημεία προσπέρασης. Κατά γενική ομολογία οι χρόνοι ήταν ελαφρά ταχύτεροι αλλά, όπως σε κάθε τι νέο κάποιοι προσαρμόστηκαν γρήγορα και κάποιοι πιο αργά. Ετσι, υπήρξαν ανακατατάξεις. Πιο αναλυτικά:
Vespa: O ...σταρ (!?) της κατηγορίας είναι αναμφισβήτητα ο Γιάννης Χύτογλου και έσπευσε να το επιβεβαιώσει με μία τρίτη συνεχόμενη νίκη που όμως δεν ήρθε με τις διαφορές που μας είχε συνηθίσει στους προηγούμενους αγώνες. Κι αυτό χάρη στην αγωνιστική άνοδο του Δημήτρη Καρυώτη που έμεινε κοντά στον πρωτοπόρο στους πρώτους γύρους (χωρίς όμως να τον απειλήσει) για να υπάρξει τελικά μία διαφορά 38" στον τερματισμό.
Ο Σωτήρης Κυζιρίδης ήταν τρίτος γενικής και πρώτος της κατηγορίας του (vespa big), εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο της ατυχία του Πέτρου Μίγγου στην εκκίνηση (έσβησε το μοτέρ του και ξεκίνησε τελευταίος). Ο Μίγγος πλησίασε ακόμη και στα 5" τον Κυζιρίδη αλλά ο ρυθμός του μετά την μέση του αγώνα έπεσε για να τερματίσει έτσι δεύτερος στις vespa big (4ος γενικής). Ακολούθησε ο Αντώνης Καλπάκης σαν 3ος των vespa big ενώ πίσω του ο Δημήτρης Μεϊμάρογλου συμπλήρωσε το βάθρο της κατηγορίας vespa small μαζί με Χύτογλου και
Καρυώτη. Ο Λάμπρος Μαζανίτης (vespa big) και ο Κώστας Καβαλούδης (vespa small) μοιράστηκαν τις 4ες θέσεις των κατηγοριών τους. Η πτώση του Γιάννη Ταλιουρίδη στα χρονομετρημένα σίγουρα στέρησε τον αγώνα από περισσότερο ανταγωνισμό, ευτυχώς όμως δεν του συνέβη τίποτα σοβαρό (περαστικά!). O Xύτογλου στις small frame μπορεί να έχει συγκεντρώσει το απόλυτο των βαθμών (75) αλλά ο Καρυώτης με τους 60 του μπορεί να
ελπίζει για τυχόν στραβοπάτημα. Στις big frame τρεις αναβάτες έχουν μικρές διαφορές με τον Πέτρο Μίγγο να
προηγείται ελαφρά του Καλπάκη και του Κυζιρίδη. Θα λύσουν τις διαφορές τους στις 13/10.DSC 1429
ΠΑΠΙΑ: Στην κατηγορία των παπιών την απουσία του Μπακάλι που έδινε τις μάχες στους προηγούμενους αγώνες με τον Κυρίτση ήρθε να απαλύνει η αγωνιστική άνοδος του Λαγγίδη που φάνηκε από τα χρονομετρημένα όπου
έκανε χρόνο 1'7"5, έξι δέκατα πιο αργό από τον poleman Κυρίτση που ήταν για μία ακόμη φορά το φαβορί. Στην εκκίνηση ο Ανδρέας Κυρίτσης έφυγε μπροστά εκμεταλλευόμενος τάτσαλο συμπλεκτάρισμα του Αντώνη Λαγγίδη
αλλά γρήγορα ο τελευταίος έφτασε τον πρωτοπόρο για να "κολλήσει" πίσω του. Στην διάρκεια του αγώνα δεν
δημιουργήθηκε ποτέ μία διαφορά "ασφαλείας" για τον πρωτοπόρο Κυρίτση κι αυτό κράτησε το κοινό σε εγρήγορση αφού μάλιστα γινόταν μάχες για όλες τις θέσεις! Σταδιακά, ο Ανδρέας Κυρίτσης έφτασε την διαφορά πάνω από τα 6" βλέποντας πρώτος για τρίτη συνεχόμενη φορά την καρώ σημαία. Εκπληκτική απόδοση  για τον Βολιώτη
Χρήστο Δεληγιάννη ο οποίος ανέβασε το υπέροχο Honda SS50 του στην 3η θέση του βάθρου με ωραίο στυλ και άψογες γραμμές. Στην 4η θέση ο Κώστας Μπούλος με Honda που ίσως θα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο προσαρμογής στην νέα φορά της πίστας. Ο Δημήτρης Φαχούρι με το Kawasaki του ήταν 5ος μετά από επικές
μάχες με το Βαγγέλη Ευαγγελόπουλο που τερμάτισε μισό δευτερόλεπτο πίσω. Νικητής της κατηγορίας normal ο Κυριάκος Μαντζούρης με το Modenas που επιβλήθηκε του Θωμά Κωστόπουλου με το Crypton 115 σε
μία μάχη που μένει να κρίνει τον τίτλο της κατηγορίας στον επόμενο και τελευταίο αγώνα. Ανάμεσά τους ο άλλος
Βολιώτης, ο Φώτης Στρούγκης που εμφανίστηκε με το mini motard YCF150 που αρχικά υπεραμύνθηκε της 5ης (!) θέσης που πήρε στην εκκίνηση από αναβάτες που είχαν κάνει ταχύτερους γύρους κατα ...5" στα δοκιμαστικά. Τελικά, ο Στρούγκης κατέβασε μέχρι και 1.13 με το "μικρό" του SM αποδεικνύοντας ότι η κατηγορία των IMR
έχει μεγάλο ενδιαφέρον, ελπίζουμε να δούμε σύντομα κι άλλες τέτοιες συμμετοχές.
Ο Κυρίτσης προηγείται στη βαθμολογία των duck open με 75 βαθμούς και χρειάζεται μόλις 7 βαθμούς στον τελευταίο αγώνα για να πάρει τον τίτλο. Μαθηματικά όμως ο Λαγγίδης διατηρεί τις ελπίδες του μέχρι την τελευταία στιγμή. Οι Ματζιούρης και Κωστόπουλος που ισοβαθμούσαν μέχρι αυτό τον αγώνα στις duck normal θα λύσουν τις διαφορές τους στις 13/10 (με νίκη του Κωστόπουλου θα υπάρξει ισοβαθμία).
DSC 1285Scooter: Για τους Παναγιώτη Βιολιστή και Γιώργο Ζελίδη ο αγώνας φάνηκε από την αρχή ότι θα ήταν σαν μονομαχία στον ...κόκκινο ήλιο! Ο σημαντικά γρηγορότερος χρόνος του Βιολιστή στα χρονομετρημένα μπορεί να του έδωσε την pole position αλλά όχι και την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή που πήγε στον Ζελίδη.
Μετά από πίεση ένα καθαρό πέρασμα του Βιολιστή τον έβαλε οδηγό της κούρσας για να ακολουθήσει ένα εκπληκτικό κυνηγητό μεταξύ τους που το μόνο που έλειψε ήταν τα ...προσπεράσματα! Ο Βιολιστής είδε την καρώ σημαία τελικά 0,6" νωρίτερα του Ζελίδη σε ένα αγώνα που έκαναν και οι δύο τους ταχύτερους γύρους της ημέρας (1"04) Ο Κώστας Αμπράζης πήρε την 3η θέση του βάθρου μπροστά από τον Γιάννη Παναγιωτάτο που συν τοις άλλοις είχε να αντιμετωπίσει και τον Σταύρο Σταυρόπουλο με το εκπληκτικό Gilera των 85 μόλις κυβικών που
προβλημάτισε αρκετό κόσμο με την απόδοσή του! Ο Πασχάλης Μπαλτζής έδωσε τις μάχες του μέχρι το τέλος με τον Σταύρο Σταμούλη και το Peugeot να παίρνει την 7η θέση. Απών ο Παναγιώτης Καραγιαννίδης που μετά την πτώση του στα χρονομετρημένα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο προληπτικά κι έτσι δεν αγωνίστηκε (δεν έχει κάτι σοβαρό, ευχόμαστε περαστικά).
Στην open o Bιολιστής δεν μπορεί να νοιώθει ήσυχος βαθμολογικά αφού μόλις ένα βαθμό πίσω του είναι ο Ζελίδης! Το αντίθετο συμβαίνει με τον Σταυρόπουλο που δίνει μάχες τύπου Δαυϊδ με Γολιάθ (θα περίμενε περισσότερες συμμετοχές κανείς σ'αυτή την κατηγορία)
SUPER Τελικός: Η μάχη της κατηγορίας scooter μεταφέρθηκε και στον super τελικό! Αυτή την φορά ο Βιολιστής δεν "επέτρεψε" στον Ζελίδη να πάρει την εσωτερική και την πρωτοπορία αφού με DSC 1340μία δυναμική - πλην όμως καθαρή- κίνηση τέθηκε επικεφαλής της κούρσας για να τερματίσει εκεί με λίγη περισσότερη άνεση. Πίσω του (στα 2,5" μόλις) ο Γιώργος Ζελίδης που δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο να απειλήσει τον Βιολιστή. Μοναχικά τρίτος ο Ανδρέας Κυρίτσης πο δεν μπόρεσε να επαναλάβει το θαύμα του προηγούμενου super τελικού, κατεβάζοντας
πάντως τον χρόνο του σχεδόν 1" στο γυρολόγιό του. Ηταν η σειρά του Γιάννη Παναγιωτάτου να "πάρει το αίμα του
πίσω" από τον Κώστα Αμπράζη ενώ ο Σταύρος Σταυρόπουλος πήρε με εκπληκτικό τρόπο την 6η θέση περνώντας
ακόμη και τον Γιάννη Χύτογλου που ήταν λιγότερο μαχητικός σε σχέση με τον ππροηγούμενο super τελικό. Καρυώτης, Ευαγγελόπουλος, Μαντζούρης και Σταμούλης ακολούθησαν κι έκλεισαν την κορυφαία αγωνιστική στιγμή της ημέρας.

Επόμενος και τελευταίος αγώνας του 2ου Κυπέλλου Cirquit 50-300cc στις 13 Οκτωβρίου, πάντα στην πίστα DRIVE PARK. Το ενδεχόμενο να υπάρξει και άλλος αγώνας κα μάλιστα μέσα στην Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο τελικά απομακρύνθηκε, πραγματικά κρίμα. Ισως το 2014...

 

 

 





 

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c