A+ R A-
25
Μαϊ
2013

2o Κύπελλο Circuit ΜΟΘ, Ν.Ρύσιο, 2Ιουνίου

PDF

MiggosΕκπληκτικός ο 2ος αγώνας

Ο δεύτερος αγώνας του φετινού Κυπέλλου CIRQUIT 50-300cc είχε μία ...racing συννεφιά για συντροφιά σε όλη την διάρκειά του χωρίς όμως ποτέ να πέσει ούτε μία σταγόνα νερό. Ετσι, οι 29 αγωνιζόμενοι και οι πολλοί θεατές που γέμισαν και πάλι το DRIVE PARK χάρηκαν μία Κυριακάτικη αγωνιστική πανδαισία αφιερωμένη στα scooter, στα παπιά και στις Vespa!

Μετά το πρωϊνό ζέσταμα (ελεύθερα δοκιμαστικά) ήρθε η ώρα των χρονομετρημένων, οι μάχες για την pole position ήταν και πάλι επικές. Στις Vespa ο Χύτογλου έδειξε από νωρίς τι είχε στο μυαλό του με τον Μίγγο βελτιωμένο και τον Κυζιρίδη μπαλαντέρ...Χαρακτηριστική η διαφορά των 0.145" των Kυρίτση-Μπακάλι για την pole position των παπιών ενώ στη θέση του poleman στα scooter επανήλθε ο Βιολιστής με τον Ζελίδη αρκετά κοντά του και τον Σταυρόπουλο να "πετάει" Violistis Zellidisχαμηλά με το 85cc Aerox του στην 3η θέση!

VESPA

Φαίνεται ότι όταν σβήνουν τα κόκκινα φώτα κάτι γίνεται με τον Γιάννη Χύτογλου (scootershop.gr) και μετατρέπεται σε ...ασημοκόκκινο σίφουνα! Δηλαδή αν είχε ανταγωνισμό τι θα έκανε? Προς το τέλος του αγώνα άρχισε να κουδουνίζει κάτι στο μοτέρ του και ίσως γι'αυτό μείωσε ρυθμό για να τερματίσει 15" μπροστά από τον σαφέστατα βελτιωμένο Πέτρο Μίγγο (MIGOS TECH) που κέρδισε την κατηγορία open αφού κράτησε σταθερό ρυθμό σε όλο τον Hitoglouαγώνα σε αντίθεση με τον προηγούμενο. Η ευχάριστη έκπληξη άκουγε στο όνομα Σωτήρης Κυζιρίδης (scootershop.gr) ο οποίος με μία LML 172cc προσπάθησε ακόμη και για κάτι καλύτερο από την τρίτη γενικής και την 2η της κατηγορίας του! Ο Δημήτρης Καρυώτης (Migos Tech, Petros Electrical Garaz) ήρθε 4ος (2ος στις Small frame) χωρίς να δεχθεί πίεση. Η μάχη της ημέρας στην κατηγορία έγινε για την 5η θέση όπου ένα τρενάκι αποτελούμενο από τους Αξιο Βαρσάμη (Makis Vespa center, Samis service, O.K.Wheel), Αντώνη Kαλπάκη ((Migos Tech, Six Days, Moto News) και Δημήτρη Μεϊμάρογλου (Vespa Club Thessaloniki) έδωσαν πολύ όμορφο θέαμα με τις συνεχείς εναλλαγές τους. Tερμάτισαν με αυτή την σειρά με τους Βαρσάμη και Μείμάρογλου να κερδίζουν παράλληλα τις τρίτες θέσεις των βάθρων των κατηγοριών τους. Ακολούθησαν ο Γιάννης Ταλιουρίδης (Vespa Club Thessaloniki) που δεν απείλησε ούτε απειλήθηκε αντίθετα με τον Γιαννιώτη Δημήτρη Ζώη (Zώης έτοιμα ενδύματα, service Lambridis) που έδωσε μάχη με τον Κοζανίτη Κώστα Καβαλούδη (Motoxtreme, Vespa Club Kozani, odiko.gr )για την 9η θέση. O έτερος των Γιαννιώτικης παροικίας Λάμπρος Μαζανίτης (ο racing δάσκαλος οδήγησης!) δυστυχώς αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πρόβλημα στον 4ο γύροKiritsis έχοντας πάντως προλάβει να βελτιώσει τον χρόνο του από τα δοκιμαστικά.

ΠΑΠΙΑ

Η γνωστή "συμμορία" των Yamaha Crypton X135 (όλα με κυβισμό στα όρια της κατηγορίας που είναι τα 150cc) έδρασε και πάλι. Στην εκκίνηση (που τείνει να καθορίζει και την εξέλιξη του αγώνα στα παπιά) ο Ανδρέας Κυρίτσης (Yamaha Mαρκόπουλος, Ο.Κ.Wheel) έφυγε μπροστά και πήρε μία ανάσα από νωρίς χάρη στο διστακτικό ξεκίνημα του Μάρκου Μπακάλι (Yamaha Mερεμετσάκης, O.K.Wheel) που γρήγορα όμως ανέκτησε μία επαφή με τον Κυρίτση της τάξης των 20 μέτρων. Η μάχη που περιμέναμε να δούμε, συνηθισμένοι από τις επικές στιγμές του 2012 αλλά και του πρώτου φετινού αγώνα, δεν συνέβησαν ποτέ καθώς δεν έγινε κάποιο μπέρδεμα στα ντουμπλαρίσματα αλλά δεν μειώθηκε και η απόσταση μεταξύ τους παρά μόνο στους τελευταίους δύο γύρους χωρίς ουσιαστικά όμως ποτέ να απειληθεί η νίκη (η διαφορά τους 1"738) για τον Κυρίτση που είναι η δεύτερη συνεχόμενη. Ο Αντώνης Λαγγίδης (Cocos SXS, O.K.Wheel, Μαρκόπουλος Yamaha, LUXUS σέλες, Pro Bike, Art Alex Design, Drift camera) έμεινε ως ένα σημείο σε σταθερή απόσταση από τους δύο πρώτους αλλά μετά έχασε έδαφος για να τερματίσει 21". Εχουμε την εντύπωση ότι με συστηματική προπόνηση θα προστεθεί και ο Αντώνης στους διεκδικητές της νίκης σε κάθε αγώνα αφού έχει την εμεπιρία και από τους αγώνες ταχύτητας. LaggidisΕνα γύρο πίσω στην 4η θέση ο Χρήστος Δεληγιάννης (Moto Strougis Racing, MSR team) μας εντυπωσίασε γιατί οδηγούσε πολύ όμορφα ένα Honda SS50 φτιαγμένο από έμπειρα χέρια από τα μέρη του (Βόλος). Eκπληκτικό στροφάρισμα και ήχος! Ακολούθησαν ο Κοζανίτης Βαγγέλης Ευαγγελόπουλος (Ζαφειρόπουλος Μεταφορές, Μοtoxtreme, odiko.gr) και ο Δημήτρης Φαχούρι (Μαρκόπουλος Yamaha, Τσίλογλου, O.K.Wheel, Kinezos, Moto News) ενώ στην κατηγορία normal πρώτευσε ο Κυριάκος Μαντζούρης (Motosport, Ramas σέλες) με Modenas 110cc αφήνοντας στην δεύτερη θέση της τον Θωμά Κωστόπουλο (Moto News Racing, Moto Panos Scooter Racing, Continental Νταλός) με το Crypton 115. Ανάμεσά τους ο Κατερινιώτης Τάσος Ζέλκας (Επιπλα Αλεξίου, Moto Harris, Carbon Art, MAOKατερίνης) με τον Κώστα Μπούλο (Αγγελοχωρίτης, Moto News, Pair A Dice, Luxus σέλες) να μην μπορεί να πραγματοποιήσει μία από τις συνηθισμένες καλές του εμφανίσεις παρά το ότι έκανε 4ο ταχύτερο γύρο. Ατυχία...

 

SCOOTER

Με τα μάτια στραμμένα στην επικείμενη μάχη των δύο πρωταγωνιστών ο Παναγιώτης Βιολιστής (VIP κλειδαράς 208000, M Place, O.K.Wheel, 3P Racing, LUXUS σέλες, scootershop.gr) μπορεί να έχασε την εκκίνηση από τον Γιώργο Ζελίδη ((Piaggio Moτοτεχνική, Χ-Lite Μπαξεβάνης, Continental Νταλός, Epigrafo) αλλά όταν νωρίς-νωρίς πήρε την πρωτοπορία έδειξε ότι ήθελε την νίκη περισσότερο! Ο Βιολιστής πέτυχε τον καλύτερο απόλυτο χρόνο της ημέρας (1"04.712) αυξάνοντας προς το τέλος την διαφορά από τον Ζελίδη με το χρονόμετρο να σταματάει τελικά στα 7"389. Με τις νίκες να μοιράζονται στους δύο αγώνες σίγουρα το βαθμολογικό ενδιαφέρον μετά το καλοκαίρι θα είναι στα ύψη! Τρίτη θέση για τον Κώστα Αμπράζη ((ON-OFF service, Casa Sportiva) που έκανε ένα μοναχικό αγώνα που τον οδήγησε στην 3η θέση του βάθρου αφήνοντας 4ο τον Γιάννη Παναγιωτάτο (Ασφάλειες Χ"γιάννης, Μοτοτεχνική, Moto Spazio, Team Partakiloudis) που έδωσε μάχες με τον εκπληκτικό Σταύρο Σταυρόπουλο (ON-OFF service) που σίγουρα ήταν ο αναβάτης με την μεγαλύτερη βελτίωση σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα! Εδειξε τι μπορούν να κάνουν στην πίστα 85 κυβικά! Ο Γιαννιώτης Σταύρος Σταμούλης (Service Lambridis, Smiris cafe, Σχολή Οδηγών Μαζανίτης) ήταν 6ος ενώ είχαμε τις εγκαταλείψεις της Αριάδνης Μπεμπέκη (cocos SXS, Ninos Technoshop, O.K.Wheel, Drift camera, LUXUS σέλες, κράνη Reevu) και του Πασχάλη Μπαλτζή (Megalidis Shell, Moto Panos scooter racing, Motonews Racing) στον ίδιο μάλιστα γύρο, τον 5ο.

 

SUPER ΤΕΛΙΚΟΣ

Στο καθιερωμένο "υπερθέαμα¨του Cirquit ο Ανδρέας Κυρίτσης πήρε την εκκίνηση έχοντας το πλεονέκτημα της pole position καθώς ο Βιολιστής ξεκίνησε τελευταίος αφού προσήλθε την τελευταία στιγμή λόγω ενός προβλήματος στα φρένα που έλυσε τελικά. Την ...εκπληξάρα έκανε όμως ο Γιάννης Χύτογλου που εκσφενδονίστηκε στην 2η θέση και μάλιστα με  διαθέσεις για πρωτοπορία με την Vespa του! Μέσα στον χαμό έρχονται και οι Αμπράζης και Μπακάλι με αποτέλεσμα η πρώτη πεντάδα (με την προσθήκη του Βιολιστή που πέρασε 7 σε μισό γύρο (!?) να πηγαίνει μαλλιοκούβαρα. Από αυτή την κατάσταση ο Κυρίτσης βρήκε ευκαιρία για μία μιρή απόσταση ασφαλείας που όμως άρχισε να μειώνεται καθώς ο Βιολιστής βρήκε καθαρή πίστα για να ανεβάσει τον ρυθμό του. Κι ενώ όλοι βλέπαμε δύσκολο να καταφέρει να φτάσει τον προπορευόμενο Κυρίτση νάτοι οι δύο αναβάτες να δίνουν μάχη στην τελευταία στροφή για την νίκη! Εκπληκτικές εικόνες και Deligiannisφυσικά άπλετα χειροκροτήματα από τους εκστασιασμένους θεατές.

ΑΡΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ

Λίγο πριν τον super τελικό οι θεατές είχαν την ευκαιρία να ακούσουν μία συνέντευξη του ταξιδιώτη Ηλία Βροχίδη στον υπογράφοντα (που έκανε και την περιγραφή του αγώνα για λογαριασμό του motoxtreme.gr). O Hλίας ετοιμάζεται για δεύτερο μεγάλο ταξίδι (αυτή την φορά διάσχιση Αφρικής) και καλό είναι να μπορούσαμε όλοι μας να του δώσουμε "καύσιμα" για την πραγματοποίησή του αγοράζοντας το βιβλίο του ή ένα από τα πολύ όμορφα T-shirt με το logo του (επισκεφτείτε  το http://madnomad.gr για περισσότερες πληροφορίες). Θα έχουμε μία συνέντευξή του εδώ πολύ σύντομα, άλλωστε.

Ακολούθησε μία επίδειξη supermoto από 4 αγωνιζόμενους στο Κύπελλο supermoto που γίνεται αυτό τον καιρό στις Σέρρες με τους Δ.Κούλα (Aprilia RXV550), Σ.Καμπέρη (Yamaha WR400), Aν. Καλμάνη (Yamaha WR450) και τον Κώστα -Τorteli- Παράσχου (ΤΜ530F SMX) που έδωσαν ένα πραγματικό ρεσιτάλ θεάματος και μας θύμισαν πόσο πολύ μας έλειψε το supermoto σ'αυτά τα 3 χρόνια έλλειψης αγωνιστικής δράσης. Ελπίζουμε σύντομα για ένα αγώνα στο DRIVE PARK όπου έχουν διεξαχθεί -ας μην ξεχνάμε- δύο αγώνες για το παγκόσμιο πρωτάθλημα! Πραγματοποιήθηκε και κλήρωση δώρων σε 11 τυχερούς θεατές που κέρδισαν από ελέγχους ΚΤΕΟ και λιπαντικό spray μέχρι τσάντες και ελαστικά! Για τον επόμενο αγώνα του cirquit θα πρέπει να περιμένετε μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου. Αραγε το μαύρισμα βελτιώνει τους χρόνους?

κείμενο/φωτό: Χρήστος Βαλαβάνης, www.motoxtreme.gr

circuit13 2os

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c