A+ R A-
08
Φεβ
2019

Τεχνικές προδιαγραφές κατηγοριών Μοτοσυκλετών 2019

PDF

 

 

1 logo_amotoe

 

 

 

 2. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 2019

Στα κοινά σημεία αναφοράς μεταξύ του παρόντος κανονισμού ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2) και του ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (1) που προαναφέρεται , ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ είναι και ΙΣΧΥΟΥΝ οι κανόνες των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2)

 

2.0 FREE PASS                                        

2.1 MINI PRO                                                           

2.2 PRO Z                                                                    

2.3 TRUE STREET 9,3

2.4 TRUE STREET 9,0                           

2.5 STREET 2                                                             

2.6 PRO STREET 1                                                   

2.7 PRO STREET 2

2.8 SUPER STREET              

2.9 SUPER PRO

2.10 REAL STREET

2.11 DRAG JUNIOR

                                   

 

2.0 FREE PASS

● Κατηγορία χρονομετρημένων περασμάτων.

● ΔΕΝ μπορεί να δηλωθεί ως κύρια κατηγορία συμμετοχής.

● Δηλώνεται μόνο ως δεύτερη συμμετοχή.

● Μπορούν να λάβουν μέρος μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών εκτός Drag Junior

● Δεν υπάρχουν απονομές.

● Δεν υπάρχουν σχάρες.

 

2.1 MINI PRO

● Επιτρέπεται ο σκελετός αλουμινίου.

● Η εξέλιξη για το 2020 προβλέπει ότι η MINI PRO και PRO Z θα γίνουν μία κατηγορία.

● Για τις μοτοσυκλέτες C 50 για το 2019 δημιουργείται υποκατηγορία και θα ονομάζεται MINI PRO 2. Αναλόγως των συμμετοχών της χρονιάς θα ανεξαρτητοποιηθεί αναβαθμιζόμενη σε αυτόνομη κατηγορία ή θα καταργηθεί.

● Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής που χρησιμοποιούν:

● Mονοκύλινδρο κινητήρα τετράχρονο παράλληλο η κάθετο, κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτα παραγωγής, με έγκριση τύπου Underbοne (παπί), ανεξαρτήτως κυβισμού.

● Μονοκύλινδροι τετράχρονοι κάθετοι κινητήρες τύπου X135 και FX με το ίδιο πλαίσιο και τα εργοστασιακά κάρτερ.

● Οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα παραγωγής ή και η χρήση κυλίνδρων ανεξάρτητου κατασκευαστή είναι ελεύθερες.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσυκλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενο ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος 180 χλστ ή ταµπούρο 108 χλστ ελάχιστη διάμετρο αντίστοιχα.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Στον κάθετο κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )

● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.

● Η χρήση δεύτερου κινητήρα.

● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● Στον παράλληλου κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )

● Η χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.

● Η αντικατάσταση και η μετατροπή του πλαισίου

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar

● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:

Παράλληλος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΑΡΟΥΣ.

Κάθετος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη 105κιλ.

Παράλληλος με υπερτροφοδότηση μαζί με τον αναβάτη 115κιλ.

 

2.2 PRO Z

● Επιτρέπεται ο σκελετός αλουμινίου.

●Μοτοσυκλέτες με πλαίσιο και κινητήρα (Κάρτερ) παραγωγής με έγκριση τύπου Undrbone (παπί) αρχικού κυβισμού 125 κ.εκ., δίχρονες, μονοκύλινδρες.

● Σκούτερ (scooter) δίχρονα έως 180 κ.ε.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσικλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενα ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος διάμετρο 180 χλστ ή ταµπούρο με 108 χλστ τουλάχιστον.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Η αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου και η χρήση turbo ή nitro.

● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● Η αύξηση του κυβισμού

● Η αντικατάσταση της κεφαλής του κυλίνδρου.

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar

● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:   105κιλ. μαζί με τον αναβάτη.

  

2.3 TRUE STREET MOTO 9,3

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

   ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Tα wheelie bars

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης

● Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία

   αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

● Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.

● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)

● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.

● Η πλαϊνή εξάτμιση

● Tα πρόσθετα βάρη

● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.

● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπέκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.

● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.

●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.

● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της. 

●Η 9,5 εξελίσσεται σε 9,3 και για το 2020 προβλέπεται ότι από τις κατηγορίες true street θα υπάρχει μόνο μία κατηγορία, η TRUE STREET MOTO 9,0.

 

 

 

2.4 TRUE STREET MOTO 9,0

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

●Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Tα wheelie bars

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης

● Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

● Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.

● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)

● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.

● Η πλαϊνή εξάτμιση

● Tα πρόσθετα βάρη

● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.

● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.

● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.

●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.

● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

 

2.5 STREET 2

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.                                                                                                                                                                                                              

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε έλλειψη εξαρτημάτων ή μετατροπή κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Ελάχιστη διάσταση εμπρός τροχού 17”

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Tα wheelie bars

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης

● Αir shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

● Η οποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.

●Η αφαίρεση του οπίσθιου φαναριού. Δεν είναι απαραίτητο να είναι σε λειτουργία.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.                  

● Η αλλαγή του μοχλικού συστήματος σχετικά με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.

● Η αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.

● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.                              

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.

● Να αφαιρεθεί το μπροστινό φτερό.

● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.

● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.

  

2.6 PRO STREET 1

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 4κυλινδρο , μέχρι 750cc.

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2 ή 3 κυλίνδρων ανεξαρτήτως κυβισμού

● Μοτοσυκλέτες ατμοσφαιρικές ή τούρμπο ή νίτρο μονοκύλινδρες ανεξαρτήτως κυβικών

● Μεταξόνιο μέχρι 1,95m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16''.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Eλατήρια ανάρτησης

● Zιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα.

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar

● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.7 PRO STREET 2

●Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πάνω από 750cc ανεξαρτήτως κυλίνδρων

● Μεταξόνιο μέχρι 1,98m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16''.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού 

●Το 2019 είναι η τελευταία χρονιά ύπαρξης της κατηγορίας, το 2020 καταργείται.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:                                          

● Η χρήση νίτρου και η ύπαρξη σχετικής εγκατάστασης σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● Η χρήση νίτρου μόνο σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ελατήρια ανάρτησης

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar                                                                                                                  

●To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.8 SUPER STREET

● Μοτοσυκλέτες με έγκριση τύπου.

● Διατηρούν την εργοστασιακή μορφή.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας παραμένουν ίδια με την αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα. ● Η χρήση turbo ή nitro είναι ελεύθερη .

● Το μέγιστο μεταξόνιο να είναι 1,73 μ.

● Ελάχιστη διάμετρος τροχών εμπρός και πίσω 16 in.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

● Υποχρεωτικά πρέπει να έχει φέρινγκ και πίσω μέρος.

Τα φέρινγκ πρέπει να είναι τοποθετημένα και στερεωμένα σταθερά με μηχανικό τρόπο (zip ties, περιμετρικοί σφικτήρες κ.λ.π. απαγορεύονται)

● Οι αναρτήσεις θα είναι λειτουργικές, θα έχουν ελάχιστη διαδρομή, η μπροστινή 2 εκατοστά (ακόμη και με χρήση ιμάντων) και η πίσω 3 εκατοστά.

● Κάτω από το Κάρτερ δεν επιτρέπεται να προεξέχει κανένα εξάρτημα του κινητήρα (ρακόρ, τουρμπίνα, φίλτρο λαδιού, κ.λ.π.)

● Φρένα, υποχρεωτικά: δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω 220x5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

  

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.

● Η χρήση wheelie bar

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ελατήρια ανάρτησης

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Η βελτίωση του κινητήρα

● H χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.

● Nα μετατραπεί το φαίρινγκ.

● Να αφαιρεθεί μόνο το κάτω μέρος (καρίνα).

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

 

2.9 SUPER PRO

●Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής, τεχνικών προδιαγραφών σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί.

Αρ. κυλίνδρων                                        Ελαχ.βάρος (με τον αθλητή)     Κυβισμός

3/4 κύλινδροι                                         260 κιλά                                 μεγιστ.1510 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                         270 κιλά                                 μεγιστ.1600 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                         275 κιλά                                 μεγιστ.1655 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                         280 κιλά                                 μεγιστ.1755 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι, στροφ/ρος με κουζινέτα          285 κιλά                                 μεγιστ.1800 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων 45°                 265 κιλά                                 μεγιστ.3200 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων > 45°              290 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι/1 ΕΕΚ ή 2 ΕΕΚ                  285 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι                                            220 κιλά                                 μεγιστ.2000 κ.εκ.

2-stroke                                                 220 κιλά/νίτρο επιτρ                έως 1000 κ.εκ.

4 κύλινδροι κινητήρες με κάρτερ παραγωγής και κουζινέτα στο στροφαλοφόρο, με λιγότερα των 1755 κ.εκ. μπορούν να έχουν μειωμένο βάρος κατά 5 κιλά.

● Μέγιστη γωνία κάστερ 40°.

● Ανάρτηση υποχρεωτικά εμπρός με ελάχιστη διαδρομή 20 χλστ.

● Μέγιστο μεταξόνιο 1780 χλστ, 3.310 χλστ συνολικά με το wheelie bar (απόσταση εμπρός άξονα με άξονα ράουλων wheelie bar).

● Επιτρέπονται μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο μεταξόνιο έως 2150χλστ, με αντίστοιχη αύξηση του ελάχιστου βάρους: 10κιλ./100χλστ.

● Φρένα: εμπρός δύο δίσκοι 200 Χ 4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον ή ένας δίσκος 250Χ4,5 χλστ κατ ελάχιστον. Πίσω ένας δίσκος 200Χ4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

● Οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν έχουν δικαίωμα να αγωνιστούν σε άλλη κατηγορία. 

 

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ:

●Η χρήση wheelie bar που πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

● Τετράγωνα πίσω ελαστικά με ζάντα πλάτους 7 in κατ’ ελάχιστο.

● Ελαιοσυλλέκτης.

● Στις μοτοσικλέτες που δεν έχουν κλειστά φερινγκ θα μπαίνουν επενδύσεις στο κάτω μέρος του κάρτερ π.χ (σφουγγάρια, πάμπερς κ.τ.λ).

2.10 REAL STREET

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό η υπερτοφοδοτούμενο 4κυλίνδρο κινητήρα άνω των 1000 κ.ε

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.

●Μεταξόνιο ατμοσφαιρικών μέχρι   1.68

●Μεταξόνιο υπερτοφοδοτούμενου μέχρι   1.62

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληρή τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Tα wheelie bars

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης και οποιαδήποτε τροποποίηση του συμπλέκτη

● H ύπαρξη εγκατάστασης και χρησιμοποίησης Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι .

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα .

● H αφαίρεση της καρίνας.

● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)

● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.

● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.

● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπέκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.

● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.

● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος 

● H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.

● Η αφαίρεση του ψυγείου λαδιού.

● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.

● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.

● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.

● Να αντικατασταθεί η να τροποποιηθεί το πλαστικό μέρος της ουράς με την προϋπόθεση :

ότι το φανάρι και τα φλας δεν θα αφαιρεθούν , η θέση του οδηγού θα παραμείνει στην αρχική (εργοστασιακή) θέση , και θα χρησιμοποιηθούνε οι ίδιες βάσεις στήριξης.    

 

2.11 DRAG JUNIOR

 

• Μοτοσυκλέτες Βενζινοκίνητες ανεξαρτήτως αριθμού τροχών.

• Διανυόμενα μέτρα 0 - 100

• Ηλικία αναβατών 8 +

• Συγκατάθεση και των δύο γονέων.

• Kράνος Παιδικό προδιαγραφών ΕCΕ 22/05

• Μπουφάν-Παντελόνι δερμάτινα.

• Μπότες η μποτάκι με την προϋπόθεση να καλύπτετε ο αστράγαλος

• Γάντια δερμάτινα .

•Το τιμόνι να είναι τύπου μοτοσικλέτας .

•Τα ελαστικά να είναι street ( χωρίς τακούνι).

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

Nά αγωνιστεί στην κατηγορία FREE PASS

● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

Χορηγοι-Υποστηρικτες

 

makina

megasoft

samarina

Computer Center


otse

opap

BluCaffe-logo c