A+ R A-
12
Φεβ
2018

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 2017

PDF

1 logo_amotoe

 

 

2. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 2017

Στα κοινά σημεία αναφοράς μεταξύ του παρόντος κανονισμού ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2) και του ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (1) που προαναφέρεται , ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ είναι και ΙΣΧΥΟΥΝ οι κανόνες των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2)

 

2.0 FREE PASS                        

2.1 MINI PRO                                     

2.2 PRO Z                                           

2.3 TRUE STREET 9,5

2.4 TRUE STREET 9,0             

2.5 STREET 2                                      

2.6 PRO STREET 1                              

2.7 PRO STREET 2

2.8 SUPER STREET      

2.9 SUPER PRO

2.10 REAL STREET

2.11 DRAG JUNIOR

                       

 

2.0 FREE PASS

● Κατηγορία χρονομετρημένων περασμάτων..

● ΔΕΝ μπορεί να δηλωθεί ως κύρια κατηγορία συμμετοχής.

● Δηλώνετε μόνο ως δεύτερη συμμετοχή.

● Μπορούν να λάβουν μέρος μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών εκτός Drag Junior

● Δεν υπάρχουν απονομές.

● Δεν υπάρχουν σχάρες.

 

2.1 MINI PRO

● Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής που χρησιμοποιούν:

● Mονοκύλινδρο κινητήρα τετράχρονο παράλληλο η κάθετο, κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτα παραγωγής, με έγκριση τύπου Underbοne (παπί), ανεξαρτήτως κυβισμού.

● Μονοκύλινδροι τετράχρονοι κάθετοι κινητήρες τύπου X135 και FX με το ίδιο πλαίσιο και τα εργοστασιακά κάρτερ.

● Οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα παραγωγής ή και η χρήση κυλίνδρων ανεξάρτητου κατασκευαστή είναι ελεύθερες.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσυκλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενο ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος180 χλστ ή ταµπούρο 108 χλστ ελάχιστη διάμετρο αντίστοιχα.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά

   κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Στον κάθετο κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )
  • ● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.
  • ● Η χρήση δεύτερου κινητήρα.
  • ● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

  • ● Στον παράλληλου κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )
  • ● Η χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.
  • ● Η αντικατάσταση και η μετατροπή του πλαισίου

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar
  • ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:

Παράλληλος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΑΡΟΥΣ.

Κάθετος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη 105κιλ.

Παράλληλος με υπερτροφοδότηση μαζί με τον αναβάτη 115κιλ.

 

2.2 PRO Z

●Μοτοσυκλέτες με πλαίσιο και κινητήρα (Κάρτερ) παραγωγής με έγκριση τύπου Undrbone (παπί) αρχικού κυβισμού 125 κ.εκ., δίχρονες, μονοκύλινδρες.

● Σκούτερ (scooter) δίχρονα έως 180 κ.ε.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσικλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενα ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος διάμετρο 180 χλστ ή ταµπούρο με 108 χλστ τουλάχιστον.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά

   κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Η αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου και η χρήση turbo ή nitro.
  • Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

  • ● Η αύξηση του κυβισμού
  • ● Η αντικατάσταση της κεφαλής του κυλίνδρου.

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar
  • ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:   105κιλ. μαζί με τον αναβάτη.

 

2.3 TRUE STREET MOTO 9,5

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

   ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Tα wheelie bars
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
  • ● Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία

   αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

  • ● Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.
  • ● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
  • ● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
  • ● Η πλαϊνή εξάτμιση
  • ● Tα πρόσθετα βάρη
  • ● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
  • ● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • ●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • ● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

2.4 TRUE STREET MOTO 9,0

Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

   ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • wheelie bars
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
  • Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία

   αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

  • Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.
  • H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.
  • ● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
  • ● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
  • ● Η πλαϊνή εξάτμιση
  • Tα πρόσθετα βάρη
  • ● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
  • H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

4

2.5 STREET 2

Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

   ιδίου κατασκευαστή.                                                                                                                                                                                                              

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε έλλειψη εξαρτημάτων ή μετατροπή κατά τον

   έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία,

   εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Ελάχιστη διάσταση εμπρός τροχού 17”

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Tα wheelie bars
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
  • ● Αir shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.
  • ● Η οποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.                   
  • ● Η αλλαγή του μοχλικού συστήματος σχετικά με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • ● Η αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • ● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.                     
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.
  • ● Να αφαιρεθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.
  • ● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.
  • ● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

2.6 PRO STREET 1

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 4κυλινδρο , μέχρι 750cc.

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2 ή 3 κυλίνδρων ανεξαρτήτως κυβισμού

● Μοτοσυκλέτες ατμοσφαιρικές ή τούρμπο ή νίτρο μονοκύλινδρες ανεξαρτήτως κυβικών

● Μεταξόνιο μέχρι 1,95m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16''.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Eλατήρια ανάρτησης

● Zιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα.

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar
  • ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.7 PRO STREET 2

Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πάνω από 750cc ανεξαρτήτως κυλίνδρων

● Μεταξόνιο μέχρι 1,98m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16''.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:                           

  • ● Η χρήση νίτρου και η ύπαρξη σχετικής εγκατάστασης σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

  • ● Η χρήση νίτρου μόνο σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
  • ● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
  • ● Εξάτμιση
  • ● Ελατήρια ανάρτησης
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar      
  •  ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.8 SUPER STREET

Μοτοσυκλέτες με έγκριση τύπου.

Διατηρούν την εργοστασιακή μορφή.

Το πλαίσιο και ο κινητήρας παραμένουν ίδια με την αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα. ● Η χρήση turbo ή nitro είναι ελεύθερη .

● Το μέγιστο μεταξόνιο να είναι 1,73 μ.

● Ελάχιστη διάμετρος τροχών εμπρός και πίσω 16 in.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

● Υποχρεωτικά πρέπει να έχει φέρινγκ και πίσω μέρος.

Τα φέρινγκ πρέπει να είναι τοποθετημένα και στερεωμένα σταθερά με μηχανικό τρόπο (zip ties, περιμετρικοί σφικτήρες κ.λ.π. απαγορεύονται)

● Οι αναρτήσεις θα είναι λειτουργικές, θα έχουν ελάχιστη διαδρομή, η μπροστινή 2 εκατοστά (ακόμη και με χρήση ιμάντων) και η πίσω 3 εκατοστά.

● Κάτω από το Κάρτερ δεν επιτρέπεται να προεξέχει κανένα εξάρτημα του κινητήρα (ρακόρ, τουρμπίνα, φίλτρο λαδιού, κ.λ.π.)

● Φρένα, υποχρεωτικά: δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω 220x5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.
  • ● Η χρήση wheelie bar

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση
  • ● Ελατήρια ανάρτησης
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα
  • ● H χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.
  • ● Nα μετατραπεί το φαίρινγκ.
  • ● Να αφαιρεθεί μόνο το κάτω μέρος (καρίνα).
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

2.9 SUPER PRO

Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής, τεχνικών προδιαγραφών σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί.

Αρ. κυλίνδρων                                     Ελαχ.βάρος (με τον αθλητή)  Κυβισμός

3/4 κύλινδροι                                        260 κιλά                                 μεγιστ.1510 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                        270 κιλά                                 μεγιστ.1600 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                        275 κιλά                                 μεγιστ.1655 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                        280 κιλά                                 μεγιστ.1755 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι, στροφ/ρος με κουζινέτα      285 κιλά                                 μεγιστ.1800 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων 45°              265 κιλά                                 μεγιστ.3200 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων > 45°          290 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι/1 ΕΕΚ ή 2 ΕΕΚ                285 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι                                           220 κιλά                                 μεγιστ.2000 κ.εκ.

2-stroke                                                 220 κιλά/νίτρο επιτρ              έως 1000 κ.εκ.

4 κύλινδροι κινητήρες με κάρτερ παραγωγής και κουζινέτα στο στροφαλοφόρο, με λιγότερα των 1755 κ.εκ. μπορούν να έχουν μειωμένο βάρος κατά 5 κιλά.

● Μέγιστη γωνία κάστερ 40°.

● Ανάρτηση υποχρεωτικά εμπρός με ελάχιστη διαδρομή 20 χλστ.

● Μέγιστο μεταξόνιο 1780 χλστ, 3.310 χλστ συνολικά με το wheelie bar (απόσταση εμπρός άξονα με άξονα ράουλων wheelie bar).

● Επιτρέπονται μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο μεταξόνιο έως 2150χλστ, με αντίστοιχη αύξηση του ελάχιστου βάρους: 10κιλ./100χλστ.

● Φρένα: εμπρός δύο δίσκοι 200 Χ 4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον ή ένας δίσκος 250Χ4,5 χλστ κατ ελάχιστον. Πίσω ένας δίσκος 200Χ4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

● Οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν έχουν δικαίωμα να αγωνιστούν σε άλλη κατηγορία.

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ:

  • ●Η χρήση wheelie bar που πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
  • ● Τετράγωνα πίσω ελαστικά με ζάντα πλάτους 7 in κατ’ ελάχιστο.
  • ● Ελαιοσυλλέκτης.
  • ● Στις μοτοσικλέτες που δεν έχουν κλειστά φερινγκ θα μπαίνουν επενδύσεις στο κάτω μέρος του κάρτερ π.χ (σφουγγάρια, πάμπερς κ.τ.λ).

2.10 REAL STREET

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό η υπερτοφοδοτούμενο 4κυλίνδρο κινητήρα άνω των 1000 κ.ε

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.

●Μεταξόνιο ατμοσφαιρικών μέχρι   1.68

●Μεταξόνιο υπερτοφοδοτούμενου μέχρι   1.62

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληρή τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Tα wheelie bars
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης και οποιαδήποτε τροποποίηση του συμπλέκτη
  • ● H ύπαρξη εγκατάστασης και χρησιμοποίησης Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι .
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα .
  • ● H αφαίρεση της καρίνας.
  • ● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
  • ● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
  • ● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπέκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
  • ● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος
  • ●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • ● Η αφαίρεση του ψυγείου λαδιού.
  • ● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.
  • ● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.
  • ● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.
  • ● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.
  • ● Να αντικατασταθή η να τροποποιηθεί το πλαστικό μέρος της ουράς με την προϋπόθεση :

ότι το φανάρι και τα φλας δεν θα αφαιρεθούν , η θέση του οδηγού θα παραμείνει στην αρχική (εργοστασιακή) θέση , και θα χρησιμοποιηθούνε οι ίδιες βάσεις στήριξης.    

 

2.11 DRAG JUNIOR

 

• Μοτοσυκλέτες Βενζινοκίνητες μέχρι 125 κυβικά και έως τέσσερις τροχούς .

• Διανυόμενα μέτρα 0 - 100

• Ηλικία αναβατών 8 +

• Συγκατάθεση και των δύο γονέων.

• Kράνος Παιδικό προδιαγραφών ΕCΕ 22/05

• Μπουφάν-Παντελόνι δερμάτινα.

• Μπότες η μποτάκι με την προϋπόθεση να καλύπτετε ο αστράγαλος

• Γάντια δερμάτινα .

•Το τιμόνι να είναι τύπου μοτοσικλέτας .

•Τα ελαστικά να είναι street ( χωρίς τακουνι).

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

Nά αγωνιστή στην κατηγορία FREE PASS

  • Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

 

 

 

 

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c