A+ R A-
04
Απρ
2017

1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Dragster Αεροδρόμιο Ίκαρος Κωπαΐδας Θηβών 08-09/4/2017

PDF

amotoe logo

 

 

1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER 2017

ΛΕΜΑΚ-ΑΣΗ

Αεροδρόμιο Ίκαρος Κωπαΐδας Θηβών 08-09 Απριλίου  2017

Ειδικός   Κανονισμός

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

           

Έναρξη εγγραφών.

Δευτέρα  06 Μαρτίου 2017 ώρα 10.00

Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών.

Πέμπτη  06 Απριλίου ώρα 24.00.

Λήξη εκπρόθεσμων εγγραφών.

Παρασκευή  07 Απριλίου ώρα 24.00.

Άνοιγμα Πίστας.

Σάββατο 08 Απριλίου  ώρα 08.00

4. Διοικητικός Έλεγχος (Διανομή αριθμών συμμετοχής κ.λ.π.).

Σάββατο 08 Απριλίου  ώρα 08.30 – 11.00

5. Έλεγχος εξακρίβωσης.

Σάββατο 08 Απριλίου  ώρα 08.30 – 11.00

6.  Υποχρεωτική Ενημέρωση (BRIEFING ) αθλητών.                                   

Σάββατο 08 Απριλίου  ώρα  11.00 – 11.15            

6. Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων & σειρών εκκίνησης – Ενημερώσεις αθλητών

Σάββατο 08 Απριλίου  11.15  Γραμματεία

7. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ

 

   

 

 

 

 

 

 

Σάββατο 08 Απριλίου  11.30 – 20.00    Προκριματικά                                                                                                                                           

 

Κυριακή 09 Απριλίου

10.00 – 12.00    Προκριματικά

12.30 – 15.30    Προημιτελικοί

15.30 – 17.30    Ημιτελικοί

17.30 – 19.00    Τελικοί

7. Τελικός τεχνικός έλεγχος.

 

Μετά τη λήξη του αγώνα κάθε κατηγορίας.

 

8. Δημοσίευση αποτελεσμάτων.

 

20΄ μετά τη λήξη του αγώνα.

 

9. Απονομή επάθλων.

 

20΄μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων, στην πίστα.

 

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Γραμματεία του Αγώνα, για δελτία πληροφοριών, θα λειτουργεί από Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017 έως Πέμπτη 06 Απριλίου 2017 στην διεύθυνση Ειρήνης & Φιλίας 20 Ηράκλειο-Κρήτης, τηλ 2815104098-2815104099, φαξ 2815104087, κιν 6972872983-6953010500 & Mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

ΑΡΘΡΟ  1. ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ. 

Η ΛΕΜΑΚ σε συνεργασία με τον Α.Σ.Η. διοργανώνουν, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ, Αγώνα  μοτοσυκλετών DRAGSTER, , την  08-09 Απριλίου 2017 σύμφωνα με:

   α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει

   β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ

   γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν

   δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό

2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Πρόεδρος:     ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΡΟΥΛΑ

   Μέλη:            ΚΟΛΟΠΤΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ-ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ

3.  ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ                    

   Π. Αγωνοδικών-Παρατηρητής :  ΠΛΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

   Αγωνοδίκες                                 :  ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ-ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ

   Αλυτάρχης                                   :  ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

   Τεχνικός Έφορος                         :  ΚΟΤΣΙΩΝΗΣ ΑΛΕΞΗΣ

   Βοηθοί Τεχνικού Εφόρου          :  ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

   Γραμματέας του Αγώνα             :  ΤΖΑΡΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

   Έφορος Χρονομέτρησης            :  ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

   Επικεφαλής Γιατρός                    : ΜΕ ΜΕΡΙΜΝΑ ΤΗΣ ΑΜΟΤΟΕ

 

ΑΡΘΡΟ  2. ΓΕΝΙΚΑ

 Ο Αγώνας περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER 2017, της AMOTOE και είναι ο 1ος του Πρωταθλήματος.

 

ΑΡΘΡΟ  3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.                     

2. ΠΙΣΤΑ

  Θέση:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΙΚΑΡΟΣ ΚΩΠΑΪΔΑΣ ΘΗΒΩΝ

  Ηλεκτρονική Διεύθυνση : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

  Μήκος Διαδρομής: 1000μ.

  Πλάτος Διαδρομής:  22 μ.

3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα, ο χρόνος στα 201 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου και ο χρόνος στα 402,336 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς η μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Το άναμμα του κόκκινου φωτός οδηγεί στην ακύρωση του συγκεκριμένου περάσματος του αθλητή στην διαδικασία Ladders.

 

ΑΡΘΡΟ  4. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

1. ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

MINI PRO

PRO Z

STREET 2

TRUE STREET MOTO  9,5

PRO STREET 1 

PRO STREET 2 

SUPER STREET

SUPER PRO 

REAL STREET

 

2. ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

JUNIOR

FREE PASS

STREET 1

 

APΘPO 5. ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.

Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

 

APΘPO 6. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στον αγώνα, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στον Οργανωτή.

Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). http://www.e-amotoe.gr/

Για να συμμετάσχει ένας αθλητής στην κατηγορία SUPER PRO, θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες STREET, SUPER STREET ή PRO STREET.

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Γενικό κανονισμό του Πρωταθλήματος και τον Ειδικό κανονισμό του συγκεκριμένου αγώνα.

APΘPO 7. ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται στα 80€ για όλες τις κατηγορίες και στα 50€ στην κατηγορία Free Pass(4 περάσματα το Σάββατο 01/04). Για την πρώτη συμμετοχή το ποσό του παραβόλου θα καταβάλλεται σε δυο δόσεις. Η πρώτη δόση ηλεκτρονικά κατά την δήλωση συμμετοχής στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ (40 ευρώ), και η δεύτερη δόση του παραβόλου μαζί με ολόκληρο το παράβολο της δεύτερης συμμετοχής κατά την προσέλευση του αθλητή στον έλεγχο εξακρίβωσης.

Το παράβολο συμμετοχής καλύπτει την ασφάλιση του οδηγού, την αστική ευθύνη του οδηγού προς τρίτους και την δωρεάν είσοδο μόνον του οδηγού στον χώρο του αγώνα.

Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν εγγραφεί στις συμμετοχές της ιστοσελίδας, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο κάθε αθλητής εφόσον αυτός έχει ενημερώσει και έχει στείλει σε αυτό το ανάλογο παράβολο και το αποδεικτικό της κατάθεσης του.

Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.

 

APΘPO 8. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Οι αγωνοδίκες, έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν.

 

APΘPO 9. ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Οι αγωνοδίκες, έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του Ειδικού Κανονισμού.

Ο Αλυτάρχης του αγώνα είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών του κατά τη διεξαγωγή του αγώνα. Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού του αγώνα πρέπει να ενημερώνει τους Αγωνοδίκες.

 

APΘPO 10. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.

 

APΘPO 11. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

Το περιεχόμενο τους να μην αντιβαίνει στους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει.

Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.

Να μην εμποδίζουν την ορατότητα του αθλητή κατά την οδήγηση της μοτοσυκλέτας του.

Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.

Ο Οργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.

 

APΘPO 12. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Μετά τη διοικητική και γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών

Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης.

 

ΑΡΘΡΟ 13. ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο και προβαίνει σε ένσταση.

Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος εγκεκριμένα.

Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.

Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση.

Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους. Μόνο στις κατηγορίες SUPER PRO και PRO STREET 2 με 1 ακόμη βοηθό  μηχανικό. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.

Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.                                                                           

Η παρουσία των αθλητών και των μηχανικών τους που θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT είναι υποχρεωτική στο Briefing. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει από τον αθλητή και τον μηχανικό του.

Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.

Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.

Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.

Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.

Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και μηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν .

Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.      

Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται η δοκιμή με αγωνιστική μοτοσυκλέτα.

Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

 

ΑΡΘΡΟ 14. ΑΓΩΝΑΣ

Οι σειρές εκκίνησης στα δοκιμαστικά καθορίζονται από τον οργανωτή ανάμεσα στα συμμετέχοντα οχήματα  της ίδιας κατηγορίας.

Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους, χρησιμοποιώντας μόνο νερό.

Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας  αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out,  μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης αποκλείεται από το πέρασμα και ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή στησίματος, θα πρέπει να είναι έτοιμη να τρέξει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της.

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1΄).

Όταν ένας αθλητής κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10΄΄.

Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.

Το ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης θα υπολογίζει το χρόνο των 18 μέτρων, τον χρόνο διαδρομής και τη ταχύτητα εξόδου για κάθε λωρίδα ξεχωριστά.

Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους.

Το ζευγάρωμα της κάθε κατηγορίας βασίζεται στους καταρτισμένους από τη FIΜ – UEM,  πίνακες σχαρών. Οι προκριματικοί χρόνοι ορίζουν τις θέσεις στην σχάρα.

Σε όλες τις κατηγορίες η επιλογή λωρίδας ορίζεται από τους χρόνους επίδοσης

Ποινές κάθε είδους αναφέρονται στον Γενικό Κανονισμό.

 

ΑΡΘΡΟ 15. ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ (PARC FERME).

Oι αθλητές, αμέσως μετά τον τερματισμό τους στο τελικό σκέλος πρέπει εφόσον ζητηθεί, να κατευθύνουν τα οχήματά τους στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης.

 

ΑΡΘΡΟ 16. ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ. 

Στον τερματισμό μπορεί να γίνεται ένας πλήρης και λεπτομερής έλεγχος

 

ΑΡΘΡΟ 17. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ

Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη.

Το χρηματικό ποσό της ένστασης είναι το ίδιο με το ποσό της συμμετοχής.

 

ΑΡΘΡΟ 18. ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ

Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται στον χώρο του αγώνα, εντός είκοσι (20) λεπτών μετά το

 

ΑΡΘΡΟ 19. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει 20’ μετά τον τερματισμό και της τελευταίας μοτοσυκλέτας.

 

ΑΡΘΡΟ 20. ΕΠΑΘΛΑ

Τα έπαθλα που απονέμονται υποχρεωτικά είναι:

Σε όλες τις Κατηγορίες : Στον 1ο:  κύπελλο    -Στον 2ο:  κύπελλο    -Στον 3ο:  κύπελλο

 

ΑΡΘΡΟ 21. ΑΠΟΝΟΜΗ

Η απονομή των επάθλων θα γίνει αμέσως μετά τον αγώνα.

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c