A+ R A-
24
Μαρ
2017

ΔΙOΡΘΩΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2017

PDF

amotoe logo

 

 

ΔΙOΡΘΩΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ                                                                               23.03.2017

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2017                                                          

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΡΕΝ

01.12.09 ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Ελαστικά εγκεκριμένα για χρήση δρόμου (χαρακτά).

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPERSPORT

01.14.27 Κύκλωμα ψύξης

- Το ψυγείο νερού μπορεί να αλλαχθεί μόνο εάν ταιριάζει στις υπάρχουσες βάσεις και δεν απαιτεί τυχόν μετατροπές στο πλαίσιο και στην εξωτερική εμφάνιση των φαίριγκ.

- Το ψυγείο λαδιού μπορεί να αλλαχθεί κατά τον ίδιο τρόπο και με τις προϋποθέσεις που ισχύουν για το ψυγείο νερού.

Οι τροποποιήσεις στο αναγνωρισμένο λαδιού-νερού επιτρέπεται μόνο όταν δεν απαιτούν οποιεσδήποτε τροποποιήσεις του κύριου πλασίου ή την εξωτερική εμφάνιση του φαίρινγκ. Ο εναλλάκτης θερμότητας (λαδιού / νερού) μπορεί να αντικατασταθεί με ένα ψυγείο λαδιού.

- Πρόσθετο ψυγείο λαδιού απαγορεύεται.

01.14.46 Σύστημα εξάτμισης

Το ανώτατο όριο θορύβου για την κατηγορία SUPERSPORT είναι 107 dB/A μετρημένα στις 7000 σαλ για τις τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες, 6500 σαλ για τις τρικύλινδρες και 5500 σαλ για τις δικύλινδρες (με ανοχή 3 db/A μετά τον αγώνα).

 

Οι μετρήσεις ήχου γίνονται με το μικρόφωνο 50 εκ από την εξαγωγή της εξάτμισης, σε γωνία 45* από τον κεντρικό άξονα της εξάτμισης και στο ύψος της εξάτμισης, αλλά τουλάχιστον σε ύψος 20 εκ από το έδαφος. Εφόσον αυτό δεν είναι δυνατό, τότε σε 45* προς τα πάνω.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPERBIKES

01.15.35. Φρένα

Οι δισκόπλακες μπορούν να αντικατασταθούν με άλλες  από εξωτερικό προμηθευτή. Οι διαστάσεις τους είναι ελεύθερες αλλά από τα υλικά κατασκευής απαγορεύεται το ανθρακονήματα.

Οι αντλίες φρένων (μπροστά η/και πίσω) μπορούν να αλλαχθούν.

Οι εμπρός και πίσω δαγκάνες  μπορούν να αντικατασταθούν με άλλες  από εξωτερικό προμηθευτή

01.15.24. Σύστημα εξάτμισης

Το ανώτατο όριο θορύβου για την κατηγορία Superbike είναι 115 dB/A μετρημένα στις 6000 σαλ για τις τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες και 5500 για τις δικύλινδρες.(με ανοχή 3 db/A μετά τον αγώνα)

 

 

 

SUPERSPORT 300

01.16.9.1 Σύστημα ελέγχου του κινητήρα (ECU)

ii) Το αρχικό σύστημα ( ECU όπως παράγεται και χωρίς αλλαγή του λογισμικού ή άλλου εγκεκριμένου από τον κατασκευαστή λογισμικού) (επιλογή i) με μία πρόσθετη εξωτερική μονάδα (ελέγχου) ψεκασμού καυσίμου εγκεκριμένη FIM / DWO.

 

01.16.10.1. Πιρούνι

-Το πιρούνι παραμένει όπως στην μοτοσυκλέτα παραγωγής αλλά τα εσωτερικά του μπορούν να αλλαχθούν.

 

01.16.10.3 Πίσω ανάρτηση

Το σώμα της πίσω ανάρτησης και το ελατήριο μπορούν να αλλαχθούν, αλλά οι αρχικές βάσεις στο πλαίσιο και στο ψαλίδι, η, το μοχλικό σύστημα, πρέπει να παραμείνουν όπως στο εγκεκριμένο μοντέλο.

Όλα τα μέρη του μοχλικού συστήματος και οι βάσεις πρέπει να παραμείνουν όπως στο εγκεκριμένο μοντέλο, χωρίς τροποποιήσεις.

 

01.16.10.5. Φρένα

-η εξωτερική και εσωτερική διάμετρος  από τις δισκόπλακες παραμένει η ίδια με εκείνη της μοτοσυκλέτας παραγωγής αλλά το πάχος τους μπορεί να αλλάξει.

Ο τρόπος πρόσδεσης του φορέα του δίσκου πρέπει να είναι όπως στο εγκεκριμένο μοντέλο (αριθμός και διάμετρος βιδών).

 

 

 

 

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c