A+ R A-

Ταχύτητα

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 2017

PDF

1 logo_amotoe

 

 

2. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 2017

Στα κοινά σημεία αναφοράς μεταξύ του παρόντος κανονισμού ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2) και του ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (1) που προαναφέρεται , ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ είναι και ΙΣΧΥΟΥΝ οι κανόνες των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2)

 

2.0 FREE PASS                        

2.1 MINI PRO                                     

2.2 PRO Z                                           

2.3 TRUE STREET 9,5

2.4 TRUE STREET 9,0             

2.5 STREET 2                                      

2.6 PRO STREET 1                              

2.7 PRO STREET 2

2.8 SUPER STREET      

2.9 SUPER PRO

2.10 REAL STREET

2.11 DRAG JUNIOR

                       

 

2.0 FREE PASS

● Κατηγορία χρονομετρημένων περασμάτων..

● ΔΕΝ μπορεί να δηλωθεί ως κύρια κατηγορία συμμετοχής.

● Δηλώνετε μόνο ως δεύτερη συμμετοχή.

● Μπορούν να λάβουν μέρος μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών εκτός Drag Junior

● Δεν υπάρχουν απονομές.

● Δεν υπάρχουν σχάρες.

 

2.1 MINI PRO

● Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής που χρησιμοποιούν:

● Mονοκύλινδρο κινητήρα τετράχρονο παράλληλο η κάθετο, κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτα παραγωγής, με έγκριση τύπου Underbοne (παπί), ανεξαρτήτως κυβισμού.

● Μονοκύλινδροι τετράχρονοι κάθετοι κινητήρες τύπου X135 και FX με το ίδιο πλαίσιο και τα εργοστασιακά κάρτερ.

● Οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα παραγωγής ή και η χρήση κυλίνδρων ανεξάρτητου κατασκευαστή είναι ελεύθερες.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσυκλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενο ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος180 χλστ ή ταµπούρο 108 χλστ ελάχιστη διάμετρο αντίστοιχα.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά

   κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Στον κάθετο κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )
  • ● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.
  • ● Η χρήση δεύτερου κινητήρα.
  • ● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

  • ● Στον παράλληλου κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )
  • ● Η χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.
  • ● Η αντικατάσταση και η μετατροπή του πλαισίου

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar
  • ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:

Παράλληλος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΑΡΟΥΣ.

Κάθετος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη 105κιλ.

Παράλληλος με υπερτροφοδότηση μαζί με τον αναβάτη 115κιλ.

 

2.2 PRO Z

●Μοτοσυκλέτες με πλαίσιο και κινητήρα (Κάρτερ) παραγωγής με έγκριση τύπου Undrbone (παπί) αρχικού κυβισμού 125 κ.εκ., δίχρονες, μονοκύλινδρες.

● Σκούτερ (scooter) δίχρονα έως 180 κ.ε.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσικλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενα ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος διάμετρο 180 χλστ ή ταµπούρο με 108 χλστ τουλάχιστον.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά

   κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Η αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου και η χρήση turbo ή nitro.
  • Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

  • ● Η αύξηση του κυβισμού
  • ● Η αντικατάσταση της κεφαλής του κυλίνδρου.

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar
  • ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:   105κιλ. μαζί με τον αναβάτη.

 

2.3 TRUE STREET MOTO 9,5

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

   ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Tα wheelie bars
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
  • ● Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία

   αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

  • ● Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.
  • ● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
  • ● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
  • ● Η πλαϊνή εξάτμιση
  • ● Tα πρόσθετα βάρη
  • ● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
  • ● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • ●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • ● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

2.4 TRUE STREET MOTO 9,0

Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

   ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • wheelie bars
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
  • Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία

   αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

  • Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.
  • H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.
  • ● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
  • ● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
  • ● Η πλαϊνή εξάτμιση
  • Tα πρόσθετα βάρη
  • ● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
  • H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

4

2.5 STREET 2

Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

   ιδίου κατασκευαστή.                                                                                                                                                                                                              

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε έλλειψη εξαρτημάτων ή μετατροπή κατά τον

   έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία,

   εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Ελάχιστη διάσταση εμπρός τροχού 17”

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Tα wheelie bars
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης
  • ● Αir shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.
  • ● Η οποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.                   
  • ● Η αλλαγή του μοχλικού συστήματος σχετικά με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • ● Η αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • ● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.                     
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.
  • ● Να αφαιρεθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.
  • ● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.
  • ● Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

2.6 PRO STREET 1

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 4κυλινδρο , μέχρι 750cc.

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2 ή 3 κυλίνδρων ανεξαρτήτως κυβισμού

● Μοτοσυκλέτες ατμοσφαιρικές ή τούρμπο ή νίτρο μονοκύλινδρες ανεξαρτήτως κυβικών

● Μεταξόνιο μέχρι 1,95m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16''.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Eλατήρια ανάρτησης

● Zιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα.

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar
  • ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.7 PRO STREET 2

Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πάνω από 750cc ανεξαρτήτως κυλίνδρων

● Μεταξόνιο μέχρι 1,98m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16''.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:                           

  • ● Η χρήση νίτρου και η ύπαρξη σχετικής εγκατάστασης σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

  • ● Η χρήση νίτρου μόνο σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
  • ● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :
  • ● Εξάτμιση
  • ● Ελατήρια ανάρτησης
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

  • ● Η χρήση wheelie bar      
  •  ● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.8 SUPER STREET

Μοτοσυκλέτες με έγκριση τύπου.

Διατηρούν την εργοστασιακή μορφή.

Το πλαίσιο και ο κινητήρας παραμένουν ίδια με την αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα. ● Η χρήση turbo ή nitro είναι ελεύθερη .

● Το μέγιστο μεταξόνιο να είναι 1,73 μ.

● Ελάχιστη διάμετρος τροχών εμπρός και πίσω 16 in.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

● Υποχρεωτικά πρέπει να έχει φέρινγκ και πίσω μέρος.

Τα φέρινγκ πρέπει να είναι τοποθετημένα και στερεωμένα σταθερά με μηχανικό τρόπο (zip ties, περιμετρικοί σφικτήρες κ.λ.π. απαγορεύονται)

● Οι αναρτήσεις θα είναι λειτουργικές, θα έχουν ελάχιστη διαδρομή, η μπροστινή 2 εκατοστά (ακόμη και με χρήση ιμάντων) και η πίσω 3 εκατοστά.

● Κάτω από το Κάρτερ δεν επιτρέπεται να προεξέχει κανένα εξάρτημα του κινητήρα (ρακόρ, τουρμπίνα, φίλτρο λαδιού, κ.λ.π.)

● Φρένα, υποχρεωτικά: δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω 220x5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.
  • ● Η χρήση wheelie bar

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση
  • ● Ελατήρια ανάρτησης
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπεκ έκχυσης
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Ιμάντες χαμηλώματος
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα
  • ● H χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.
  • ● Nα μετατραπεί το φαίρινγκ.
  • ● Να αφαιρεθεί μόνο το κάτω μέρος (καρίνα).
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.
  • ● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

2.9 SUPER PRO

Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής, τεχνικών προδιαγραφών σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί.

Αρ. κυλίνδρων                                     Ελαχ.βάρος (με τον αθλητή)  Κυβισμός

3/4 κύλινδροι                                        260 κιλά                                 μεγιστ.1510 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                        270 κιλά                                 μεγιστ.1600 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                        275 κιλά                                 μεγιστ.1655 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                        280 κιλά                                 μεγιστ.1755 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι, στροφ/ρος με κουζινέτα      285 κιλά                                 μεγιστ.1800 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων 45°              265 κιλά                                 μεγιστ.3200 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων > 45°          290 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι/1 ΕΕΚ ή 2 ΕΕΚ                285 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι                                           220 κιλά                                 μεγιστ.2000 κ.εκ.

2-stroke                                                 220 κιλά/νίτρο επιτρ              έως 1000 κ.εκ.

4 κύλινδροι κινητήρες με κάρτερ παραγωγής και κουζινέτα στο στροφαλοφόρο, με λιγότερα των 1755 κ.εκ. μπορούν να έχουν μειωμένο βάρος κατά 5 κιλά.

● Μέγιστη γωνία κάστερ 40°.

● Ανάρτηση υποχρεωτικά εμπρός με ελάχιστη διαδρομή 20 χλστ.

● Μέγιστο μεταξόνιο 1780 χλστ, 3.310 χλστ συνολικά με το wheelie bar (απόσταση εμπρός άξονα με άξονα ράουλων wheelie bar).

● Επιτρέπονται μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο μεταξόνιο έως 2150χλστ, με αντίστοιχη αύξηση του ελάχιστου βάρους: 10κιλ./100χλστ.

● Φρένα: εμπρός δύο δίσκοι 200 Χ 4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον ή ένας δίσκος 250Χ4,5 χλστ κατ ελάχιστον. Πίσω ένας δίσκος 200Χ4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

● Οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν έχουν δικαίωμα να αγωνιστούν σε άλλη κατηγορία.

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ:

  • ●Η χρήση wheelie bar που πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
  • ● Τετράγωνα πίσω ελαστικά με ζάντα πλάτους 7 in κατ’ ελάχιστο.
  • ● Ελαιοσυλλέκτης.
  • ● Στις μοτοσικλέτες που δεν έχουν κλειστά φερινγκ θα μπαίνουν επενδύσεις στο κάτω μέρος του κάρτερ π.χ (σφουγγάρια, πάμπερς κ.τ.λ).

2.10 REAL STREET

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό η υπερτοφοδοτούμενο 4κυλίνδρο κινητήρα άνω των 1000 κ.ε

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.

●Μεταξόνιο ατμοσφαιρικών μέχρι   1.68

●Μεταξόνιο υπερτοφοδοτούμενου μέχρι   1.62

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληρή τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

  • ● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά
  • ● Tα wheelie bars
  • ● Αυτόματο σασμάν
  • ● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης και οποιαδήποτε τροποποίηση του συμπλέκτη
  • ● H ύπαρξη εγκατάστασης και χρησιμοποίησης Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι .
  • ● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα .
  • ● H αφαίρεση της καρίνας.
  • ● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)
  • ● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.
  • ● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.
  • ● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

  • ● Εξάτμιση
  • ● Ζιγκλέρ, βελόνες
  • ● Φίλτρο αέρα
  • ● Μπέκ έκχυσης.
  • ● H επέμβαση στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)
  • ● Η βελτίωση του κινητήρα.
  • ● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.
  • ● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.
  • Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος
  • ●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.
  • ● Η αφαίρεση του ψυγείου λαδιού.
  • ● H τροποποίηση ψυγείου ψύξης κινητήρα.
  • ● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.
  • ● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.
  • ● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.
  • ● Να αντικατασταθή η να τροποποιηθεί το πλαστικό μέρος της ουράς με την προϋπόθεση :

ότι το φανάρι και τα φλας δεν θα αφαιρεθούν , η θέση του οδηγού θα παραμείνει στην αρχική (εργοστασιακή) θέση , και θα χρησιμοποιηθούνε οι ίδιες βάσεις στήριξης.    

 

2.11 DRAG JUNIOR

 

• Μοτοσυκλέτες Βενζινοκίνητες μέχρι 125 κυβικά και έως τέσσερις τροχούς .

• Διανυόμενα μέτρα 0 - 100

• Ηλικία αναβατών 8 +

• Συγκατάθεση και των δύο γονέων.

• Kράνος Παιδικό προδιαγραφών ΕCΕ 22/05

• Μπουφάν-Παντελόνι δερμάτινα.

• Μπότες η μποτάκι με την προϋπόθεση να καλύπτετε ο αστράγαλος

• Γάντια δερμάτινα .

•Το τιμόνι να είναι τύπου μοτοσικλέτας .

•Τα ελαστικά να είναι street ( χωρίς τακουνι).

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

Nά αγωνιστή στην κατηγορία FREE PASS

  • Η χρήση ιμαντών χαμηλώματος

 

 

 

 

 

Τεχνικός Κανονισμός - MiniGP Cup

PDF

aris as_2001_logo

 

 

Τεχνικός Κανονισμός - MiniGP Cup

 Published: 14 May 2015

Ο παρακάτω Κανονισμός ισχύει από 22 Απριλίου 2017

Α. MiniGP & MiniGP 1

  • Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) με πλαίσιο χαλύβδινο ή αλουμινίου, με τροχούς 12’’ (προαιρετικά 10’’, υποχρεωτικά 10’’ για MGP1).
  • Κινητήρας μονοκύλινδρος:
  1. oMiniGP1: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 70-130κ.ε. 2τ αερόψυκτος 50-90κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 50 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
  2. oMiniGP: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 90-160κ.ε. 2τ αερόψυκτος 75-125 κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 70 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
  • Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ η ψεκασμός διαμέτρου:
  1. oMiniGP1: έως 24 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,
  2. oMiniGP : έως 28 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,

1. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κιβώτιο ταχυτήτων έως 5 σχέσεων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς (υποχρεωτικά υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός)
  • Ανάρτηση εμπρός και πίσω
  • Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευράχωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο.
  • Εμφανείς
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες).
  • Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Εργοστασιακή ανάρτηση εμπρός, οι εσωτερικές αλλαγές σε αποσβεστήρες/ελατήρια επιτρέπονται.
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,5 χλστ τουλάχιστον.

2. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους, Τηλεμετρία
  • Ηλεκτρονικά βοηθητικά συστήματα abs, tractioncontrol, wheeliecontrol, ελέγχου αναρτήσεων.
  • Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (quickshifter)
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

3. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)
  • Σώμα ανάρτησης (αμορτισέρ) πίσω οποιουδήποτε κατασκευαστή/τύπου

Β. KidGP & KidGP 1

  • Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) οι οποίες έχουν τροχούς 6,5’’, αερόψυκτο κινητήρα κυλινδρισμού έως 40 κ.εκ. (2Τ) ή έως 90 κ.εκ.(4Τ), τροχούς 6,5’ και ελάχιστο βάρος 19 κ.

1. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κινητήρα αερόψυκτο (με 2 βαλβίδες οι 4Τ)
  • Περιοριστικό δακτύλιο στην εξαγωγή καυσαερίων Ø 12 χλστ (10 χλστ. για την KidGP 1), πλάτους 3χλστ τουλάχιστον, σε απόσταση 50 χλστ το μέγιστο από την επιφάνεια του κυλίνδρου ή την βαλβίδα εξαγωγής (για κινητήρα 4Τ)
  • Φυγοκεντρικό συμπλέκτη χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε μεριά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο
  • Εμφανείς
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή σχοινάκι ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες).
  • Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,0 χλστ τουλάχιστον.
  • Ελεύθερη επιλογή κατασκευαστή/τύπου.

2. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους
  • Τηλεμετρία
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

3. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)

Γ. IMR CUP

  • Δεδομένου ότι πρόκειται για θεσμό με σκοπό να αναδείξει τις οδηγικές ικανότητες και το ταλέντο των αθλητών/τριών, οι συμμετέχοντες/ουσες αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες «ενιαίου» τύπου. Οι μετατροπές που επιτρέπονται στις μοτοσυκλέτες έχουν μοναδικό την βελτίωση της λειτουργίας τους σε συνθήκες αγώνα και όχι την αύξηση της ιπποδύναμης.
  1. 1.Στον θεσμό IMR CUP επιτρέπεται να πάρουν μέρος μόνο οι μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή IMR και πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα COPA, CORSE, SUPERCORSE & MINIGP με τροχούς 12 ιντσών. Επιτρέπεται η αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης, η αλλαγή του εργοστασιακού καρμπιρατέρ με άλλου κατασκευαστή διαμέτρου έως 28 χλστ.
  2. 2.Επιτρέπεται η ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής του κινητήρα. Επιτρέπεται η αλλαγή των ελατηρίων των βαλβίδων.
  3. 3.Οποιαδήποτε άλλη μετατροπή πέραν αυτών που περιγράφονται παραπάνω, απαγορεύεται.

Δ. ΓΕΝΙΚΑ

 

Οι αθλητές/τριες, αν τους ζητηθεί, υποχρεούνται να μπορούν να παρουσιάσουν εγχειρίδιο ιδιοκτήτη (ownersmanual) ή εργοστασιακό φυλλάδιο παρουσίασης (prospectus) της μοτοσυκλέτας με την οποία αγωνίζονται.

Σε περίπτωση διεξαγωγής αγώνων και με άλλες κατηγορίες, τεχνικά, οι μοτοσυκλέτες των αθλητών/τριων πρέπει να συμβαδίζουν με τις παραπάνω και κάθε σχετικό θα αναφέρεται στον Αντίστοιχη προκήρυξη ή στον Ειδικό Κανονισμό αγώνα.

Ε. Αριθμοί συμμετοχής

  • Οι αριθμοί συμμετοχής πρέπει να είναι ευανάγνωστοι, το φόντο να εκτείνεται για τουλάχιστον 3 εκατ περιφερειακά των αριθμών, να αποτελεί ενιαίο σύνολο και να είναι απάλλαγμένο από κάθε σήμα.
  • Ο εμπρόσθιος αριθμός συμμετοχής πρέπει να έχει ύψος 140 χλστ τουλάχιστον

ΣΤ. Εξοπλισμός - Ενδυση

  • Οι αθλητές/τριες όλων των κατηγοριών του MiniGP Cup πρέπει να φορούν, κράνος fullface (προδιαγραφών ECE 22-05 (P), JIST 8133, SNELLM 2010), σωστά προσδεδεμένο, ολόσωμη φόρμα, (επιτρέπεται διαιρούμενη μόνο αν το πάνω μέρος προσδένεται ασφαλώς -π.χ. καλό φερμουάρ- με το κάτω), δερμάτινες μπότες μοτοσυκλέτας ύψους 180 χλστ τουλάχιστον (150χλστ για την KidGP), δερμάτινα γάντια με πρόβλεψη προστασίας από τριβή σε άσφαλτο.

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Νο 2

PDF

logo fim_fema_motoe_amotoe

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Νο 2

Οι οδηγοί των πρωταθληματικών κατηγοριών που δεν επιτυγχάνουν, κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών, χρόνο εντός φίλτρων μεταφέρονται στη κατηγορία Open, εφόσον πληρούν τους κανονισμούς της Open.

 

 

Η Επιτροπή Ταχύτητας

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Νο 2

PDF

logo fim_fema_motoe_amotoe

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Νο 2

Οι οδηγοί των πρωταθληματικών κατηγοριών που δεν επιτυγχάνουν, κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών, χρόνο εντός φίλτρων μεταφέρονται στη κατηγορία Open, εφόσον πληρούν τους κανονισμούς της Open.

 

 

Η Επιτροπή Ταχύτητας

 

Διορθωτική Εγκύκλιος Αγώνων Ταχύτητας

amotoe logo

 

 

Διορθωτική Εγκύκλιος Αγώνων Ταχύτητας

Οι αθλητές μπορούν να συμμετέχουν σε δυο (2) κατηγορίες ανά αγώνα, αρκεί να έχει μεσολαβήσει διάστημα 30 λεπτών. 

 

Σελίδα 1 από 2

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c