A+ R A-
27
Ιουν
2017

Τεχνικός Κανονισμός - MiniGP Cup

PDF

aris as_2001_logo

 

 

Τεχνικός Κανονισμός - MiniGP Cup

 Published: 14 May 2015

Ο παρακάτω Κανονισμός ισχύει από 22 Απριλίου 2017

Α. MiniGP & MiniGP 1

  • Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) με πλαίσιο χαλύβδινο ή αλουμινίου, με τροχούς 12’’ (προαιρετικά 10’’, υποχρεωτικά 10’’ για MGP1).
  • Κινητήρας μονοκύλινδρος:
  1. oMiniGP1: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 70-130κ.ε. 2τ αερόψυκτος 50-90κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 50 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
  2. oMiniGP: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 90-160κ.ε. 2τ αερόψυκτος 75-125 κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 70 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
  • Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ η ψεκασμός διαμέτρου:
  1. oMiniGP1: έως 24 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,
  2. oMiniGP : έως 28 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,

1. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κιβώτιο ταχυτήτων έως 5 σχέσεων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς (υποχρεωτικά υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός)
  • Ανάρτηση εμπρός και πίσω
  • Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευράχωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο.
  • Εμφανείς
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες).
  • Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Εργοστασιακή ανάρτηση εμπρός, οι εσωτερικές αλλαγές σε αποσβεστήρες/ελατήρια επιτρέπονται.
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,5 χλστ τουλάχιστον.

2. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους, Τηλεμετρία
  • Ηλεκτρονικά βοηθητικά συστήματα abs, tractioncontrol, wheeliecontrol, ελέγχου αναρτήσεων.
  • Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (quickshifter)
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

3. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)
  • Σώμα ανάρτησης (αμορτισέρ) πίσω οποιουδήποτε κατασκευαστή/τύπου

Β. KidGP & KidGP 1

  • Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) οι οποίες έχουν τροχούς 6,5’’, αερόψυκτο κινητήρα κυλινδρισμού έως 40 κ.εκ. (2Τ) ή έως 90 κ.εκ.(4Τ), τροχούς 6,5’ και ελάχιστο βάρος 19 κ.

1. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κινητήρα αερόψυκτο (με 2 βαλβίδες οι 4Τ)
  • Περιοριστικό δακτύλιο στην εξαγωγή καυσαερίων Ø 12 χλστ (10 χλστ. για την KidGP 1), πλάτους 3χλστ τουλάχιστον, σε απόσταση 50 χλστ το μέγιστο από την επιφάνεια του κυλίνδρου ή την βαλβίδα εξαγωγής (για κινητήρα 4Τ)
  • Φυγοκεντρικό συμπλέκτη χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε μεριά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο
  • Εμφανείς
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή σχοινάκι ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες).
  • Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,0 χλστ τουλάχιστον.
  • Ελεύθερη επιλογή κατασκευαστή/τύπου.

2. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους
  • Τηλεμετρία
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

3. Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)

Γ. IMR CUP

  • Δεδομένου ότι πρόκειται για θεσμό με σκοπό να αναδείξει τις οδηγικές ικανότητες και το ταλέντο των αθλητών/τριών, οι συμμετέχοντες/ουσες αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες «ενιαίου» τύπου. Οι μετατροπές που επιτρέπονται στις μοτοσυκλέτες έχουν μοναδικό την βελτίωση της λειτουργίας τους σε συνθήκες αγώνα και όχι την αύξηση της ιπποδύναμης.
  1. 1.Στον θεσμό IMR CUP επιτρέπεται να πάρουν μέρος μόνο οι μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή IMR και πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα COPA, CORSE, SUPERCORSE & MINIGP με τροχούς 12 ιντσών. Επιτρέπεται η αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης, η αλλαγή του εργοστασιακού καρμπιρατέρ με άλλου κατασκευαστή διαμέτρου έως 28 χλστ.
  2. 2.Επιτρέπεται η ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής του κινητήρα. Επιτρέπεται η αλλαγή των ελατηρίων των βαλβίδων.
  3. 3.Οποιαδήποτε άλλη μετατροπή πέραν αυτών που περιγράφονται παραπάνω, απαγορεύεται.

Δ. ΓΕΝΙΚΑ

 

Οι αθλητές/τριες, αν τους ζητηθεί, υποχρεούνται να μπορούν να παρουσιάσουν εγχειρίδιο ιδιοκτήτη (ownersmanual) ή εργοστασιακό φυλλάδιο παρουσίασης (prospectus) της μοτοσυκλέτας με την οποία αγωνίζονται.

Σε περίπτωση διεξαγωγής αγώνων και με άλλες κατηγορίες, τεχνικά, οι μοτοσυκλέτες των αθλητών/τριων πρέπει να συμβαδίζουν με τις παραπάνω και κάθε σχετικό θα αναφέρεται στον Αντίστοιχη προκήρυξη ή στον Ειδικό Κανονισμό αγώνα.

Ε. Αριθμοί συμμετοχής

  • Οι αριθμοί συμμετοχής πρέπει να είναι ευανάγνωστοι, το φόντο να εκτείνεται για τουλάχιστον 3 εκατ περιφερειακά των αριθμών, να αποτελεί ενιαίο σύνολο και να είναι απάλλαγμένο από κάθε σήμα.
  • Ο εμπρόσθιος αριθμός συμμετοχής πρέπει να έχει ύψος 140 χλστ τουλάχιστον

ΣΤ. Εξοπλισμός - Ενδυση

  • Οι αθλητές/τριες όλων των κατηγοριών του MiniGP Cup πρέπει να φορούν, κράνος fullface (προδιαγραφών ECE 22-05 (P), JIST 8133, SNELLM 2010), σωστά προσδεδεμένο, ολόσωμη φόρμα, (επιτρέπεται διαιρούμενη μόνο αν το πάνω μέρος προσδένεται ασφαλώς -π.χ. καλό φερμουάρ- με το κάτω), δερμάτινες μπότες μοτοσυκλέτας ύψους 180 χλστ τουλάχιστον (150χλστ για την KidGP), δερμάτινα γάντια με πρόβλεψη προστασίας από τριβή σε άσφαλτο.

 

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c